  • 1. Data: 2009-07-31 08:51:17
    Temat: Pan Waldek
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    PSL i PiS zawarły nieformalny pakt mający osłabić pozycję Platformy -
    nieoficjalnie dowiedział się ,,Wprost". Zakłada on cichą współpracę w
    Sejmie i ma przygotować grunt pod ewentualną koalicję w przyszłości
    ---Koniec---

    Pan Waldek wydaje się być jakiś taki sympatyczniejszy, czy tylko mnie
    się tak zdaje ? :)

    Panie Waldku , pan sie nie boi !

  • 2. Data: 2009-07-31 12:02:40
    Temat: Re: Pan Waldek
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ---Koniec---
    >
    > Pan Waldek wydaje się być jakiś taki sympatyczniejszy, czy tylko mnie się

    Aaaaah ten zapach koryta...
    Juz wam nawet nocna zmiana nie przeszkadza:)))

  • 3. Data: 2009-07-31 14:29:10
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w

    > Pan Waldek wydaje się być jakiś taki sympatyczniejszy, czy tylko mnie się
    > tak zdaje ? :)

    Jesli palasz sympatia do prostytutek, to tak.

    Protz

  • 4. Data: 2009-08-01 10:16:00
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w

    Nie tylko Waldek, także Ordynacka:

    === cytat ===
    Ludzie W.Czarzastego i R.Kwiatkowskiego dostali połowę miejsc w nowych
    radach nadzorczych TVP i PR. Dzięki PIS, który dostał druga połowę.
    ==========

    Ten zapach koryta.
    Brakuje tylko niewiele: Oleksy, Rywin i mamy komplecik:)))

  • 5. Data: 2009-08-01 15:52:02
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Aaaaah ten zapach koryta...
    > Juz wam nawet nocna zmiana nie przeszkadza:)))

    A przeszkadza i to bardzo. Wydaje się sympatyczniejszy, dla tych którzy
    znowu dadzą się zwieść, i o to chodzi. Ustalenia okrągłego stołu nadal
    obowiązują i zobowiązują do pozornej zmiany. Następną po PiS - PSL, będzie
    koalicja SLD-PO-PiS (lub coś podobnego), idę o zakład.

    kc

  • 6. Data: 2009-08-01 17:23:49
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > ==========
    >
    > Ten zapach koryta.
    > Brakuje tylko niewiele: Oleksy, Rywin i mamy komplecik:)))

    Po prostu Lewica z ludzką twarzą :)))

  • 7. Data: 2009-08-01 17:39:48
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obowiązują i zobowiązują do pozornej zmiany. Następną po PiS - PSL, będzie
    > koalicja SLD-PO-PiS (lub coś podobnego), idę o zakład.

    Mylisz się.
    Za 3 lata nie będzie takiej partii jak PO lub pozostanie po niej jakiś
    strzęp.
    Spójrz na ewolucję jej poprzedniczki: KLD, UD -> UW -> Partia
    Demokratyczna -> Demokraci.
    Jak zwykle, część ferajny ucieknie z tonącego statku, zakładając nową partię
    pod duchowym przewodnictwem Olechowskiego i medialnym orgazmie
    tefałeno-michnikowszczyzny.

  • 8. Data: 2009-08-01 19:11:52
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Po prostu Lewica z ludzką twarzą :)))

    A konkretnie którą?
    :)))

  • 9. Data: 2009-08-02 10:01:44
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    I dlatego trzeba glosowac na mlodych, nowych ludzi, ktorzy chca cos zmienic.
    www.ruch.org.pl