  • 1. Data: 2002-09-19 15:13:26
    Temat: Pamięć 64MB EDO RAM do notebooka...
    Od: "Mirek" <t...@l...and.pl>

    ... na aukcji, która kończy się niedługo. Cena aktualna tylko 137,50
    (zazwyczaj aukcje kończą się powyżej 160.
    http://www.allegro.pl/showitem.php?item=7065664

    Zapraszam
    Mirek

  • 2. Data: 2002-09-19 15:49:07
    Temat: Re: Pamięć 64MB EDO RAM do notebooka...
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    On Thu, 19 Sep 2002 17:13:26 +0200, Mirek wrote:

    > ... na aukcji, która kończy się niedługo. Cena aktualna tylko 137,50
    > (zazwyczaj aukcje kończą się powyżej 160.
    > http://www.allegro.pl/showitem.php?item=7065664

    czy ja jestem taki zmęczony czy też tak bardzo ograniczony, że nie
    potrafie dostrzec związku tego z bankami

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 3. Data: 2002-09-19 15:51:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zapraszam
    > Mirek

    A wiesz ze za spamowanie blokuja konto na allegro?

  • 4. Data: 2002-09-19 16:05:32
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "rmrmg" <i...@s...atu.re> napisał w wiadomości

    > czy ja jestem taki zmęczony czy też tak bardzo ograniczony, że nie
    > potrafie dostrzec związku tego z bankami

    platnosc przelewem ;-D

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-09-19 18:04:09
    Od: "Mirek" <t...@l...and.pl>

    > A wiesz ze za spamowanie blokuja konto na allegro?

    Sorki, ale byłem zmęczony i kliknąłem żeby zrobić ogłoszenie jak czytałem
    pl.biznes.banki i zapomniałem skasować tą grupę z docelowych więc poszedł do
    PBB i POS.

    Jeszcze raz sorki

    Pozdrawiam
    Mirek