  • 1. Data: 2005-05-31 19:31:16
    Temat: PZ w Millenium
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Witam!
    Mam pytanie: czy i jeżeli tak, to w jaki sposób _najszybciej_ i
    _skutecznie_ anulować polecenie zapłaty w Millenium. Przez net nie daje
    się, a linka stwierdziła, że nie można telefonicznie, lecz tylko
    osobiście, w oddziale. A moja wątpliwość dotyczy tego, czy w ogóle mogę
    anulować p.z. przez banku, t.j. czy nie muszę tego uczynić w firmie,
    której pozwoliłem na takie regulowanie swoich rachunków (tutaj: jeden z
    operatorów komórkowych, którego złodziejskich manier mam już serdecznie
    dosyć; na marginesie: powinni się przemianować na "minus").
    (Owo p.z. mam bodaj na 19. czerwca, czyli już niedługo, a faktura
    przyszła wyssana z palca. Wolę więc anulować p.z. i zapłacić kwotę
    zgodną z umową, a nie zawyżoną - jaka istnieje na fakturze i jaką mi
    ściągną jeżeli tej operacji nie wykonam.)

    PWZ

  • 2. Data: 2005-05-31 19:37:29
    Temat: Re: PZ w Millenium
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotr Zawadzki napisał(a):

> [...]
    > _skutecznie_ anulować polecenie zapłaty w Millenium. Przez net nie daje
    > się, a linka stwierdziła, że nie można telefonicznie, lecz tylko

    No więc skoro nie da się zdalnie, to trzeba w oddziale. Może przejdzie
    też listownie (ale głowy nie dam).

    > A moja wątpliwość dotyczy tego, czy w ogóle mogę
    > anulować p.z. przez banku,

    Nie PRZEZ bank a W banku. Bank nie poinformuje wierzyciela.

> [...]
    > operatorów komórkowych, którego złodziejskich manier mam już serdecznie
    > dosyć; na marginesie: powinni się przemianować na "minus").

    Jeśli odwołasz upoważnienie w banku, wierzyciel nawet nie będzie o tym
    wiedzieć. Póki nie poinformujesz także jego, należności za faktury
    będzie chciał pobrać zawsze zgodnie z tym PZ. Więc w Twoim interesie
    jest poinformowanie wierzyciela (tzn wysyłka odwołania także do niego).

> [...]
    > zgodną z umową, a nie zawyżoną - jaka istnieje na fakturze i jaką mi
    > ściągną jeżeli tej operacji nie wykonam.)

    Czyli Ciebie prócz odwołania upoważnienia do PZ interesuje także
    odwołanie jednej konkretnej transakcji (masz na to 30 dni od daty
    obciążenia). Chyba, że zdążysz odwołać ubezpieczenie wcześniej.

  • 3. Data: 2005-05-31 19:38:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Zawadzki wrote:
    > osobiście, w oddziale. A moja wątpliwość dotyczy tego, czy w ogóle
    > mogę anulować p.z. przez banku, t.j. czy nie muszę tego uczynić w

    Idziesz do banku i juz.
    O ile pamietam niestety w Millennium ta przyjemnosc ekstra kosztuje.
    W Multi (chyba w mBanku tez) jest to fajnie rozwiazane, bo wycofujesz zgode
    przez neta i kasa od razu jest na rachunku...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-05-31 19:45:43
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Wojciech Nawara napisał:

    (...)
    > Nie PRZEZ bank a W banku. Bank nie poinformuje wierzyciela.
    (...)

    Dziękuję, Twoje wskazówki były b. pomocne i nieco mnie uspokoiły (po tym
    jak dostałem białej gorączki otrzymawszy mocno zawyżoną fakturę. Na
    marginesie: uwaga na obecne "promocje" Plus GSM - po obniżeniu
    abonamentu za pomocą aneksu do umowy faktury przychodzą w 'starej'
    wysokości.). Jutro biegnę do oddziału i niech mnie telefoniarze
    pocałują...

    PWZ

  • 5. Data: 2005-05-31 19:48:26
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Idziesz do banku i juz.
    > O ile pamietam niestety w Millennium ta przyjemnosc ekstra kosztuje.
    (...)

    No tak, "jak nie kijem go, to pałą"... ;-)
    Dzięki za szybką odpowiedź.

    PWZ

  • 6. Data: 2005-05-31 19:52:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > abonamentu za pomocą aneksu do umowy faktury przychodzą w 'starej'
    > wysokości.). Jutro biegnę do oddziału i niech mnie telefoniarze

    Troche jestes w goracej wodzie kapany.
    Pierwsza faktura przychodzi w starej wysokosci a w nastepnej jest
    wyrownanie.
    Zawsze tak bylo w Plusie (nie twierdze ze dobrze, ale ten model tak ma)

    Mozesz odwolac pojedyncza platnosc PZ, nie musisz od razu wszczynac calej
    procedury odwolania upowaznienia do PZ.
    Tylko... patrz wyzej - po co?

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2005-05-31 20:28:06
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Slawek Kos napisał:

    > Troche jestes w goracej wodzie kapany.

    No może i tak...

    > Pierwsza faktura przychodzi w starej wysokosci a w nastepnej jest
    > wyrownanie.
    > Zawsze tak bylo w Plusie (nie twierdze ze dobrze, ale ten model tak ma)

    Nie bałdzo. Zmieniałem już taryfy w te i we wte (niższa -> wyższa ->
    niższa) i dotąd wszystko było OK. A teraz się, psia mać, uparli.

    > Mozesz odwolac pojedyncza platnosc PZ, nie musisz od razu wszczynac calej
    > procedury odwolania upowaznienia do PZ.
    > Tylko... patrz wyzej - po co?

    W imię zasad. Nie lubię jak mi ktoś po kieszeniach grzebie.

    PWZ

  • 8. Data: 2005-06-01 09:12:11
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 5/31/2005 10:28 PM, Piotr Zawadzki wrote:
    > Slawek Kos napisał:
    (...)

    > Nie bałdzo. Zmieniałem już taryfy w te i we wte (niższa -> wyższa ->
    > niższa) i dotąd wszystko było OK. A teraz się, psia mać, uparli.
    (...)

    Umowy w Plusie są tak skonstruowane, że przy przesiadaniu się ze starej
    taryfy na np. Max Profit za jeden miesiąc płacisz praktycznie dwukrotnie
    - jest to zgodne z tzw. regulaminem i zapisami w umowie. Rozwiązanie
    takie bazuje na tzw. "darmowych minutach, które potaniały". Wystarczy
    odwołać się do wykładni językowej - nie ma niczego za darmo, o czym
    boleśnie sie przekonałeś.

    Pzdr: Catbert