    From: Przemyslaw Kowalczyk <p...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: POS wiesza się na mojej karcie BZWBK? Dlaczego?
    Date: Mon, 21 Oct 2002 09:14:49 +0200

    Mariusz T. wrote:

    > Pomóżcie, grupowicze, bo dla mnie to jakaś magia.

    {cut}

    > Oczywiście, karta działa we wszystkich innych punktach. Oczywiście, każda
    > inna karta działa w tym sklepie.
    >
    > I co Wy na to?

    Mnie się zdarzyło coś bardzo podobnego po odnowieniu karty (Classic).
    Terminale BZWBK zachowywały się dziwnie - jedne czytały - inne nie.
    Podawały dziwaczne kody autoryzacji. Błąd występował tylko w czytnikach
    BZWBK - wszystkie inne (jak również bankomaty) zachowywały się ok. Po
    dwóch tygodniach przebojów poszedłem wymienić tą kartę. Nowa kopia
    zachowuje się już bez problemów.

    pozdrawiam
    Przem