  • Data: 2005-11-21 14:25:21
    Temat: Re: PKOBP hipoteczny, udało się komus obniżyc marżę?
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Nov 2005 10:45:47 +0000 (UTC), "wk" <w...@g...pl> wrote:

    Mi się udało. Podanie złożyłem na początku lipca i już po półtora miesiąca dali
    odpowiedź: zgodzili się na obniżenie marży z 5,7 do 2,8% (kredyt w CHF wzięty
    pod koniec 2002 roku). Warunek - podpisanie aneksu za 150zł. Ale nie
    skorzystałem, gdyż:
    * konkurencja oferowała znacznie korzystniejsze kredyty refinansowe,
    * nie było żadnej możliwości podniesienia kwoty, a mi zależało na spłaceniu
    innych długów za jednym zamachem.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------