  • Data: 2003-04-16 12:09:50
    Temat: Re: PKO s.a. znikło mi 100zł
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli napisałem dobrze :-)

    > Po drugie: PKO SA to przez wiele lat był oficjalny skrót nazwy tego banku.
    > Nazwa Pekao jest dość młoda i długo istniała tylko jako logo banku PKO SA.
    > A propos: SWIFT Pekao SA to PKOP PL PW :-)

    ... i o taka odpowiedz mi chodzilo ... (to powinno byc po pierwsze)
    O ile pamietam dawniej istnialo tez PKO BP (bez SA) i wowczas piszac PKO SA
    nazwa ta mogla jednoznacznie identyfikowac bank. Obecnie jednak tak juz nie
    jest. Zwaz, ze autor watku pisze, ze bank okradl go po raz kolejny. Chyba
    nie chodziło mu o cos co mialo miejsce wiele lat temu ;-)

    Waldek