    From: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO SA i konto VIP
    Date: Mon, 31 Dec 2001 15:30:08 +0100

    Użytkownik "KrisKros" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a0p7v0$2jib$1@news2.ipartners.pl...
    > Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem konta vipowskiego w banku pko sa,

    Być może jesteś szczęśliwy, ale to wszystko.
    Nie pko sa, tylko Pekao SA, nie konto vipowskie, tylko Eurokonto [o
    statusie] VIP.

    > karta vip upoważnia mnie także do obsługi poza kolejnością przy
    okienku
    > kasowym,

    Nie. Do indywidualnej obsługi u wybranego opiekuna. W oddzielnym
    pokoju, w oddzielnej kasie. Przy kasie "dla wszystkich" powinieneś
    postać jak wszyscy (choćby dlatego, żeby się nauczyć szacunku, od
    ortografii począwszy - co świadczy również o szacunku do nas, kandydatów
    na interlokutorów - a na zasadach organizacynych Twojego banku [nie]
    skończywszy).

    > wchodzę rano do banku, a tam stoi ze 20 osób w kolejce, więc omijam
    ich
    > gładko pokazuję kartę i mówię że mam prawo nie stać w kolejce,
    > na to wszyscy rzucili się na mnie z mordą przy obojętności obsługi
    banku, że
    > ich jest większość i mam stać, tych bym jeszcze olał ale w tej kolejce

    Wolałbym tu nie cytować wiązanki, jaką chętnie bym Ci puścił przy
    takiej okazji.

    > znalazły się
    > trzy inne osoby z kartami vipowskimi, które stwierdziły że one też
    mają
    > takie karty i stoją.......

    Skoro nie chciało im się iść tam, gdzie obsługa im się - jako
    VIP-om - należała, to niech stoją.

    > wnioski mam dwa....
    > 1) ludzie lubią kolejki
    > 2) czas pożegnać się ze złotą kartą EC/MC banku pko sa.... może gdzieś
    > indziej
    > potraktują mnie lepiej.......

    Sam się zachowujesz, że pożal się Boże...

    > aha żeby nie było wątpliwości poszedłem także do obsługi klienta vip i
    > bardzo miła pani stwierdziła tam, że oni niestety nie mają oddzielnej
    > kasy....

    To trzeba było powiedzieć pani, żeby Ci zarejestrowała transakcję i
    zadzwoniła do kasy z prośbą, żeby Ciebie (Twój numer na wyświetlaczu -
    jeśli taki jest w użyciu) od razu wezwano do kasy. Ale ma to polegać na
    wezwaniu ze strony kasjerki, a nie pchaniu się buraka prosto do okienka
    kasowego.

    > więc chyba pkosa dość już na mnie zarobiło skoro każą mi stać 25 minut
    > pomimo obietnic, że klienci vip są obsługiwani poza kolejką!
    > Na koniec chciałem życzyć bankowi pkosa i jego pracownikom wiele
    pomyślności
    > w nowym roku
    > KK

    Życzę częstszego używania tego i owego - niekoniecznie zawsze tego
    samego, a w końcu trafi i na głowę.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.p