  • 1. Data: 2003-09-17 22:27:20
    Temat: PKO BP odnawialny prowizja
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl>

    Czesc,

    wlasnie sie zdziwilem, PKO BP nie informujac klientow o tym zwiekszylo porwizje
    za odnowienie kredytu odnawialnego do 2% kwoty kredytu
    wiedzieliscie? czy sie przekonaliscie na wyciagu

    --
    KS

  • 2. Data: 2003-09-18 06:12:50
    Temat: Re: PKO BP odnawialny prowizja
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bkan2i$n08$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > wlasnie sie zdziwilem, PKO BP nie informujac klientow o tym zwiekszylo
    porwizje
    > za odnowienie kredytu odnawialnego do 2% kwoty kredytu
    > wiedzieliscie? czy sie przekonaliscie na wyciagu

    tak, to było bolesne - juz w lutym tego roku doświadczyłem
    ale to niestety zgodne z umową i regulaminem :(
    było o tym na grupie - trzeba uważnie czytać :)

    http://www.google.pl/groups?q=prowizja+PKO+odnawialn
    y+group:pl.biznes.banki&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    as_qdr=y&selm=b9tdjq%24r5g%242%40atlantis.news.tpi.p
    l&rnum=3

    http://www.google.pl/groups?q=prowizja+PKO+odnawialn
    y+group:pl.biznes.banki&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    as_qdr=y&selm=bd1ggt%24l9p%241%40SunSITE.icm.edu.pl&
    rnum=1

    no a teraz mam kredyt kilkukrotnie mniejszy w PKO, a pozostała część jest w
    mBanku

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-09-18 13:30:17
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > tak, to było bolesne - juz w lutym tego roku doświadczyłem
    > ale to niestety zgodne z umową i regulaminem :(

    Ja też, niestety...

    Grzexs