  • 1. Data: 2011-05-20 22:25:49
    Temat: PKO BP - kto tam pracuje??
    Od: "subcom" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Z tego co piszą w internecie to PKO BP wydało 62 mln PLN na reklamy kont za
    zero z tym oszołomem... Ponieważ miałem tam konto od 18 lat (do dziś)
    poszedłem do II oddziału w Gdyni zmienić to co je miałem w takie "za zero" -
    bo różnych opłat było kilkanaście PLN miesięcznie. I kazali mi za zmianę
    zapłacić 50 PLN. Nie pomogła nawet rozmowa z naczelniczką oddziału, mimo, że
    moje wpływy są 3 razy większe od wymaganego minimum. "Takie mają procedury" i
    koniec, zero zainteresowania utrzymaniem klienta. Za darmo to mogłem jedynie
    zamknąć stare konto i otworzyć nowe. No to zamknąłem to stare, zabrałem
    pieniądze i wyszedłem. Szkoda im było 50 PLN. Ciekawe ile kosztuje ich nowy
    klient pozyskany ostatnią serią reklam? Wg hotmoney.pl 62mln/135tys nowych
    kont = 460pln/nowe konto. Gratuluję i pozdrawiam zarząd banku.

    subcom

  • 2. Data: 2011-05-20 22:42:07
    Temat: Re: PKO BP - kto tam pracuje??
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "subcom" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klient pozyskany ostatnią serią reklam? Wg hotmoney.pl 62mln/135tys nowych
    > kont = 460pln/nowe konto. Gratuluję i pozdrawiam zarząd banku.

    Pracowalem w tej firmie "dorywczo" podczas wdrozenia zorby
    fakt - dosc "specyficzna" to firma :)
    A swoja droga, jakos nie bardzo wierze w skutecznosc reklam z roznymi
    gwiazdorami typu Banderas badz wspomnianymi oszolomami
    poza niewatpliwym odplywem kasy ktora moznaby wydac rozsadniej ;)
    A jesli juz chodzi o reklamy - chyba najbardziej "siadaja" mi te z plusa LOL
    jednak telefon i tak mam w innej sieci - chyba jestem malo "medialny" .....

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-20 22:44:22
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-05-21 00:25, subcom pisze:
    Ciekawe ile kosztuje ich nowy
    > klient pozyskany ostatnią serią reklam? Wg hotmoney.pl 62mln/135tys nowych
    > kont = 460pln/nowe konto.
    > subcom

    Szybko sie zwroci

  • 4. Data: 2011-05-20 22:49:18
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-05-21 00:25, subcom pisze:
    > Ciekawe ile kosztuje ich nowy
    >
    > Szybko sie zwroci

    No nie wiem, ogolnie praktykowane jest zakladanie kont
    wszelkim praktykantom ze szkol, oraz czlonkom rodzin
    aby nie narazic sie na krzywy wzrok przelozonego - norma musi byc
    a ze konto martwe ... coz - liczy sie sztuka ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-05-21 01:07:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/20/2011 5:42 PM, Waldek wrote:
    > ktora moznaby wydac rozsadniej

    ale po co? przecież nie swoją wydają, to co się będą szczypać. Dla nich
    i znajomych królika wystarczy.

  • 6. Data: 2011-05-21 06:33:10
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    >>> kont = 460pln/nowe konto.

> [...]
    > aby nie narazic sie na krzywy wzrok przelozonego - norma musi byc
    > a ze konto martwe ... coz - liczy sie sztuka ;)

    zawsze można założyć całkowicie martwe oszczędnościowe

  • 7. Data: 2011-05-21 07:25:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 20 May 2011 22:25:49 +0000 (UTC), subcom wrote:
> [...]
    > moje wpływy są 3 razy większe od wymaganego minimum. "Takie mają procedury" i
    > koniec, zero zainteresowania utrzymaniem klienta.

    E, to moje przygoda ze zmiana taryfy w banku ,,prosze przyjsc do
    oddzialu'' jest lepsza: 50zl, zdanie karty (wydanej ze 2mce temu), ale
    to pies... Do zmiany taryfy w PKOBP potrzeba *fizycznej obecnosci obojga
    wpolwlascicieli*.[1]
    Wiec chwilowo jeszcze trwamy z matka w superkoncie, ale jak juz bede mame
    fatygowal, to tez juz raczej celem pozegnania się z tym reliktem bankowosci...

    [1] dla porownania: w INGu zmiana taryfy to byl klik w serwisie transakcyjnym.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2011-05-21 11:19:01
    Od: "subcom" <m...@W...gazeta.pl>

    > Wiec chwilowo jeszcze trwamy z matka w superkoncie, ale jak juz bede mame
    > fatygowal, to tez juz raczej celem pozegnania się z tym reliktem bankowosci...

    i tu następna ciekawostka - do przetransferowania "superkonta" na "konto za
    zero" potrzebne obie osoby, zamknąć mogłem sam - tej procedury również
    pogratulowałem pani naczelnik oddziału.

    .. tak więc żeby zamknąć nie musisz fatygować mamy ...

    subcom

  • 9. Data: 2011-05-22 10:59:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > poszedłem do II oddziału w Gdyni zmienić to co je miałem w takie "za zero"
    > [...]
    > zero zainteresowania utrzymaniem klienta.

    To sie Tobie udalo - odkryles kolejne "zero" :)

  • 10. Data: 2011-05-22 11:06:36
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A swoja droga, jakos nie bardzo wierze w skutecznosc reklam z roznymi

    Na mnie rowniez te reklamy nie dzialaja - dlatego odszedlem od pko bp i
    plusa,
    mimo, ze bylem ich klientem ponad dekade.

    Niestety do starszych osob racjonalny argument czesto nie trafia,
    i tak znaczna "starsza" czesc moje rodziny ma konto pko bp
    i telefony w plusie.