    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP: Superkonto i przelewy za granic
    Date: Mon, 27 Oct 2003 10:14:21 +0100

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl

    jak sam napisal "nie wie" ale to go nie powstrzymuje by pisac co mysli, a
    nie to co by napisal gdyby wiedzial...

    > napisał w wiadomości news:bneage$dt6$1@topaz.icpnet.pl...
    > 0...@n...onet.pl,

    > A to juz zalezy do jakiego banku i przez ile bankow po drodze przejdzie.
    > Kilkadziesiat zlotych typowo, przy malych kwotach przelewu.

    EUROTRANSFER w PKO BP:
    "Istotą realizacji EUROTRANSFERU jest to, że koszty banków zagranicznych są
    zryczałtowane i niższe od kosztów zwykłego polecenia wypłaty oraz, że są
    ponoszone przez Zleceniodawcę, co gwarantuje otrzymanie przez beneficjenta
    pełnej kwoty polecenia wypłaty. Zleceniodawca składający zlecenie wykonania
    EUROTRANSFERU zna całkowity koszt jaki poniesie zlecając realizację
    EUROTRANSFERU." <- to cytat z www.pkobp.pl

    Do wykonania Eurotransferu nie musisz miec rachunku w PKO BP

    > Zajrzyj na strony PKO BP - tam jest to podane, ja nie pamietam, nie mam
    tam
    > konta. Oczywiscie koszty wlasne tylko.

    Oczywiscie nieprawda - koszty wlasne i obce.
    Kosztuje 45zl dla kwoty do 2500EUR

    --
    Pozdrowienia
    ---