  • 1. Data: 2003-05-30 06:41:28
    Temat: PKO BP <> SA
    Od: "Krzys" <s...@h...pl>

    Jakie sa roznice mieszy tymi bankami?
    czy PKO jest rozbite na BP i SA
    to z zubrem i bez? moze ktos mi to wyjasnic?
    czy to jenda wielka firma i wyplaty i wpalty sa na tych samych zasadach
    w inteligio i w placowkach tych bankow

    pozdr

  • 2. Data: 2003-05-30 06:55:29
    Temat: Re: PKO BP <> SA
    Od: m...@g...pl

    > czy PKO jest rozbite na BP i SA
    > to z zubrem i bez? moze ktos mi to wyjasnic?
    > czy to jenda wielka firma i wyplaty i wpalty sa na tych samych zasadach
    > w inteligio i w placowkach tych bankow

    PKO BP SA (bez żubra) i PEKAO SA (z żubrem) to dwa zupełnie różne banki.

  • 3. Data: 2003-05-30 07:14:17
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > czy PKO jest rozbite na BP i SA
    > to z zubrem i bez? moze ktos mi to wyjasnic?
    > czy to jenda wielka firma i wyplaty i wpalty sa na tych samych

    PKO BP SA i PeKaO SA to zupełnie dwa różne banki i nie mają nic
    wspólnego ze sobą.
    Co do następnego pytania to internetowe kanały dostępu w PKO BP SA są
    dla kont Inteligo i dla ePKO. W PeKaO SA jest coś co się chyba nazywa
    Telepekao24.

  • 4. Data: 2003-05-30 08:19:58
    Temat: Re: PKO BP <> SA - COCA-Cola i PEPSI-Cola
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzys" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to z zubrem i bez? moze ktos mi to wyjasnic?
    > czy to jenda wielka firma i wyplaty i wpalty sa na tych samych zasadach

    To to samo co COCA-Cola i PEPSI-Cola. Brzmi podobnie, smakuje podobnie, a
    niema ze soba nic wspólnego (chyba, że konkurecję)

    MW

  • 5. Data: 2003-05-30 19:56:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> napisał

    > PKO BP SA i PeKaO SA to zupełnie dwa różne banki i nie mają nic
    > wspólnego ze sobą.

    Poza nazwą oczywiście :)))

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 6. Data: 2003-05-31 11:55:46
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > Co do następnego pytania to internetowe kanały dostępu w PKO BP SA są
    > dla kont Inteligo i dla ePKO. W PeKaO SA jest coś co się chyba nazywa
    > Telepekao24.

    Witam,

    www.pekao24.pl - ale jeszcze nie we wszystkich oddzialach dostepna -
    wprowadzanie trwa.

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2003-05-31 16:16:01
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > w inteligio i w placowkach tych bankow
    >
    > pozdr
    >
    >Według mnie: - to najwieksze banki w Polsce.
    1.Powszechna Kasa Oszczędności Bamk Polski Sa -jednosoobowa spólka Skarbu
    Państwa.Logo : skarbonka. Bank /elektroniczny/ Inteligo kupiony przez PKO BP SA
    w ub,r, stanowi teraz część składową PKO BP SA, choć działa całkiem
    samodzielnie.Inteligo teraz ma wsparcie swojego właściciela - - klienci
    Inteligo korzystają nieodpłatnie z 1700 bankomatów PKO BP i bezpłatnych wpłat w
    kasach PKO BP, na konto klienta Inteligo.
    2. Polska Kasa Opieki SA - bank w wiekszosciowym kapitałem banku włoskiego.
    Logo Zuber.

    pozdrawiam stach

  • 8. Data: 2003-05-31 16:22:28
    Od: s...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2003-06-01 11:51:09
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:
> [...]

    Nawet nazwę mają inną, chociaż podobną ;)
    Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna i Powszechna Kasa Oszczędności Bank
    Polski Spółka Akcyjna.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 10. Data: 2003-06-01 19:24:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 31 May 2003 18:22:28 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

    > Logo Zuber.

    BTW; widziałem ostatnio na t-shircie: BANK ZBOKO SA i dwa żubry (jeden
    na drugim :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...