eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Nie mój problem... › Re: [PKO BP] Nie mój problem...
  • Data: 2004-06-30 08:16:05
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > a jak to klient zawinil i zapomnial powiadomic bank o zmianie/rezygnacji
    z
    > > telefonu?
    >
    > umiesz czytać ze zrozumieniem ?- napisałam że jeśli powiadomił

    i co?
    a ja napisalem o sytuacji, ze nie powiadomil

    >
    > a Ty skąd wiesz jak było ?

    gdzie napisalem, ze wiem?

    >
    > faktem jest że inny klient chciał powiadomić ale nikt nie chciał z nim
    nawet
    > rozmawiać
    >
    >
    > a ja znam to samo - zadałam pytanie "PANI" na infolinii PKO BP a ta mówiąc
    że
    > zaraz sprawdzi po prostu po chamsku odłożyła słuchawkę !!!!!!!!

    tez bym tak zrobil na jej miejscu

    >
    >
    > > to moze bank powinien mu dowalic kare za narazanie banku na kpiny na
    pbb?
    > >
    > > jak to ludzie nie znajac faktow potrafia fantazjowac...
    >
    >
    > powiedział co wiedział .... zadowolony ?
    >

    tylko na tyle Cie stac?
    kombinowanie odszkodowania?
    byloby z czego splacic ten kredyt cwaniackiemu bankowi?

    kursor


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1