  • Data: 2003-10-22 16:17:17
    Temat: Re: PKO BP ------> Inteligo
    Od: "seb" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj wpłacałem przed 17-tą na konto Inteligo w Agencji PKO i dziś
    > pieniądze nie doszły. Zapewniono mnie że będą ok. 14-tej. Jak to jest z
    tymi
    > agencjami? Czy wpłacając w "pełnym" oddziale idzie to szybciej?

    Z doswiadczenia wiem, ze te agencje magazynuja kase z calego dnia, potem
    niosa ja do 'prawdziwego' banku, a ten robi przelewy nastepnego dnia rano.
    Stad, obojetnie o ktorej wplacisz w Agencji, kaska bedzie nastepnego dnia. A
    to ze przybijaja Elixir pieczatke, nie ma najmniejszego znaczenia,
    niestety...

    Seb