  • 11. Data: 2004-10-10 17:16:51
    Temat: Re: [PKO BP] - Ilo?ć okienek ???
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ckbqiv$etd$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jak na okienko to mam szanse bo jestem 19 :)

    Pozdr.

  • 12. Data: 2004-10-10 17:19:25
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Jest tak:
    Bylo jak pula byla 720 000 000 (teraz to jeszcze wiecej)
    Jesli jestes do 18 osoby do okienka w banku napewno dostaniesz lokate nawet
    na 20.000
    zalozenie jest takie ze kazda osoba zalozy lokate na maksymalna kwote i
    dodatkowo bedzie miala upowaznienie na zalozenie maksymalnej lokaty jakiejs
    innej osobie)
    Oczywiscie to jest wariant najbardziej pesymistyczny. Bedzie napewno lepiej.
    Mowia ze do 40 osoby powinno sie wszystko udac.

  • 13. Data: 2004-10-10 17:49:35
    Od: "krzysztof" <a...@B...pl>

> [...]
    lepiej.
    > Mowia ze do 40 osoby powinno sie wszystko udac.

    Tak wszystko ładnie się zgadza, ale to przy ilości prawie 1000 oddziałów
    banku. Jednak z tego co słychać w niektórych placówkach będzie po 2, 3 może
    4 okienka, a wtedy sytuacja się zmienia diametralnie :(
    Dlatego ponawiam pytanie, czy są jakieś dane o ilości okienek przeznaczonych
    pod lokaty ?????????????
    Pozdr.
    Krzysztof

  • 14. Data: 2004-10-10 18:42:42
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "krzysztof" <a...@B...pl> napisał w wiadomości

    > własnie jestem 23 w niedresiarskiej okolicy
    > więc moje szanse są troche dyskusyjne, chyba że pula się zwiększy
    >
    > POZDR

    wez jeszcze pod uwage ze kazdy w kolejce moze miec 1 pelnomocnitwo
    czyli 10 osob w kolejce moze sie przekladac na 20 osobolimitow
    wtedy nawet jak ktos jest 15 to jego szanse sa nikle

    PiotR

  • 15. Data: 2004-10-10 18:44:31
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > Jak na okienko to mam szanse bo jestem 19 :)
    >
    > Pozdr.

    raczej nikle:
    bo po pierwsze primo na oddzial
    a po drugie primo bez pelnomocnictw

    wiec nie wsciekaj sie jak nie kupisz

    PiotR

  • 16. Data: 2004-10-10 18:46:30
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > 4 okienka, a wtedy sytuacja się zmienia diametralnie :(
    > Dlatego ponawiam pytanie, czy są jakieś dane o ilości okienek

    Wyborcza pisala ze gdzies we Wroclawiu jest oddzial gdzie bedzie
    8 okienek i pewnie nie jest to wyjatek wiec ..... sam sobie dopisz
    scenariusz

    PiotR

  • 17. Data: 2004-10-10 18:58:34
    Od: "krzysztof" <a...@B...pl>

    > raczej nikle:
    > bo po pierwsze primo na oddzial
    > a po drugie primo bez pelnomocnictw

    z pełnomocnictwami wychodzi 18, ale przy założeniu iż do jednego oddziału
    jedno okienko
    jednak to nie jest prawda i nawet zwiększenie puli za wiele sytuacji nie
    polepszy :(

    > wiec nie wsciekaj sie jak nie kupisz

    to że nie kupie to mnie nie wkurzy
    ale SZLAG MNIE TRAFI że tyle niepotrzebnie stałem w kolejce

    pozdr

  • 18. Data: 2004-10-10 19:00:53
    Od: "krzysztof" <a...@B...pl>

    > Wyborcza pisala ze gdzies we Wroclawiu jest oddzial gdzie bedzie
    > 8 okienek i pewnie nie jest to wyjatek wiec ..... sam sobie dopisz
    > scenariusz

    tylko tego nie chciałem usłyszeć
    chyba zadzwonie po zaprzyjaźnionych łysych ;))))

    pozdr

  • 19. Data: 2004-10-10 19:29:29
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > raczej nikle:
    > bo po pierwsze primo na oddzial
    > a po drugie primo bez pelnomocnictw
    Po pierwsze cos zle policzyłeś bo na okienko , po drugie po zwiększeniu puli
    mamy następujący najbardziej pesymistyczny wariant:
    zakładam ze każdy bedzie kupował za 20000zł+ drugie 20000zł(pełnomocnictwo)
    wtedy:

    (110000000/2000okienek)/2 =27500 obsłuzonych osob
    27500osob/2000okienek =13,75 osoby a okienko dostanie akcje

    Ale jak mówiłem jest to wariant ekstremalny.
    Wariant mniej ekstremalny(kazda osoba wpłaca srednio po 20000zł bez
    pełnomocnictw) daje 27,5osoby na okienko.

    Więc imho statystycznie moje szanse są spore.

    Pozdr.

  • 20. Data: 2004-10-10 22:14:43
    Od: Shield <s...@p...usun.spam.onet.pl>

    > tylko tego nie chciałem usłyszeć
    > chyba zadzwonie po zaprzyjaźnionych łysych ;))))

    W I Oddziale w Szczecinie ma byc 6 okienek. Pomysl sobie po ile bedzie w
    Warszawie ;)

    --
    Pzdr.
    Shield.