  • Data: 2004-10-05 05:26:58
    Temat: Re: PEKAO SA przysłał mi kartę Maestro ...
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cjrr4a$kes$1@shodan.interia.pl...
    > Parę lat temu starsze małżeństwo wysądziło od nichj coś ok. 10 tys zł
    > odszkodowania za przetrzymywanie danych osobowych...
    > JaC
    > Ty to masz szczęście ;-))

    jak w kawale o rozdawaniu samochodów na placu czerwonym: nie starsze tylko
    młodsze i nie ok. 10 tylko 20 itd... ;-))

    a było to tak: ludzie rezygnowali z usług banku i przy okazji złożyli
    wyraźną dyspozycję zabraniającą przetwarzania danych osobowych (w celach
    marketingowych), potem dostali kartkę z życzeniami na święta i z tym poszli
    do sądu.
    W tym przypadku nie wiadomo, czy jaqbek potrafi udowodnić że zakazał
    przetwarzania danych a po drugie, używają ich w celu (nie)normalnego
    świadczenia usług, tj. próbują świadczyć normalnie, ale mają burdel w
    systemie i im nie wychodzi :-)))

    POzdro
    Zbiggy