  • 1. Data: 2003-02-20 10:59:59
    Temat: PEKAO LOT VISA Classic - warto?
    Od: t...@w...pl

    Witam,

    Proszę o opinie o tej karcie (czas wydania, niezawodność, ewentulane problemy z
    autoryzacją, rozliczenia walutowe (chyba przez USD?) i funkcje zbierania mil -
    czy nie ma z tym problemów).

    Jest jakiś podgląd wyciągu przez internet lub telefon?

    Dzięki

    Przemek

  • 2. Data: 2003-02-20 11:21:14
    Temat: Re: PEKAO LOT VISA Classic - warto?
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > funkcje zbierania mil - czy nie ma z tym problemów).
    >
    > Jest jakiś podgląd wyciągu przez internet lub telefon?

    No coz - po pierwsze to pytasz o karte ktora nie istnieje albo malo kto w
    ogole ja na oczy widzial wiec nikt nie ma zadnych doswiadczen..:-)
    Ale jak rozumiem interesuja cie opinie o poprzedniczce - Visa Qualiflyer bo
    prawdopodobnie funkcjonalnosc sie nie zmieni (choc kto wie ?).
    Jezeli intersuje cie wylacznie jako KK i nie latasz samolotami to lepiej
    sobie odpusc. Sa lepsze oferty. Jezeli jednak zalezy ci na zbieraniu
    dodatkowych mil zeby potem za darmo gdzies poleciec - to moim zdaniem warto.
    Karta raczej niezawodna, bez problemow z autoryzacja, rozliczenia przez USD.
    Mile zbierasz za wydane pieniadze i przechodza na konto. W Qualiflyerze
    mozna bylo przez internet podejrzec mile na swoim koncie zanim wyciag z
    karty dotarl do domu - a wiec bylo to blyskawiczne. W M&M trzeba zobaczyc.
    Nie wiem jak wyglada sprawa podgladu ale chyba go nie ma. W kazdym razie nie
    ma go dla klientow nie posiadajacych konta z dostepem przez Internet w
    Pekao.

    D.