  • 1. Data: 2006-06-05 20:01:29
    Temat: PARANOJA: Przeniesienie kk do Nordea Bank Polska
    Od: "Pim" <a...@o...pl>

    Aby standardowo otrzymać kk w Nordea Banku należy dostarczyć tylko
    zaświadczenie o dochodach za ostatnie 3 miesiące.

    Nordea umożliwia jednak także wnioskowanie o kartę na podstawie
    "przeniesienia" karty kredytowej z innego banku. Wymagane dokumenty:
    trzy ostatnie wyciągi z dotychczas posiadanej karty oraz umowa karty
    +... zaświadczenie o dochodach za ostatnie 3 miesiące. Bez
    zaświadczenia wniosek jest rozpatrywany odmownie...

    Wie ktoś może, na czym więc polega owo "przeniesienie" kk?????

  • 2. Data: 2006-06-05 20:47:37
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Pim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Wie ktoś może, na czym więc polega owo "przeniesienie" kk?????

    Prawdopodobnie na tym, ze limit moze byc wyzszy niz ten jaki by
    wynikal bezposrednio z wyznaczania na podstawie zaswiadczenia o
    dochodach.

    A nie masz wrazenia, ze ogolnie rzecz biorac (o ile ubezpieczenie
    nadal jest dla tej karty jest obowiazkowe) jest to oferta
    nieatrakcyjna ? Co za pomysl przenosic tam karte ? Moze po prostu
    ten bank ma jeszcze sumienie... :-)

    marekz

  • 3. Data: 2006-06-05 20:51:46
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj Pim!

    > Wie ktoś może, na czym więc polega owo "przeniesienie" kk?????

    na przenoszeniu dokumentów z miejsca w miejsce ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 4. Data: 2006-06-06 09:48:46
    Od: "Pim" <a...@o...pl>

    Nic nie wiem o ubezpieczeniu... Korzystne jest tam oprocentowanie -
    poza promocją 12,5%. Nikt takiego nie oferuje. Ale jeśli każą
    płacić za jakieś ubezpieczenie to faktycznie to ofertę by
    podrażało.

  • 5. Data: 2006-06-06 11:18:02
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Pim <a...@o...pl> napisał(a):

    > Nic nie wiem o ubezpieczeniu... Korzystne jest tam oprocentowanie -
    > poza promocj=B1 12,5%. Nikt takiego nie oferuje. Ale je=B6li ka=BF=B1
    > p=B3aci=E6 za jakie=B6 ubezpieczenie to faktycznie to ofert=EA by
    > podra=BFa=B3o.

    BISE oferuje w okresie promocyjnym 11%, poza promocją 13,75% dla transakcji
    bezgotówkowych, a dla gotówkowych 16,75%.
    Przy karcie Banku Nordea do oprocentowania dolicz koszt ubezpieczenia w
    wysokości 0,65% miesięcznie od salda zadłużenia. Przy tej karcie GP
    obowiązuje dla kredytu, nie dla ubezpieczenia, które naliczane jest już za
    pierwszy okres użytkowania karty.

  • 6. Data: 2006-06-06 11:56:17
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Pim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Jezeli zamierzasz zadluzac sie na karcie, to zdecydowanie pomysl o
    Millennium.

    marekz

  • 7. Data: 2006-06-06 12:58:59
    Od: "Pim" <a...@o...pl>

    Miałem ich kartę, ale niskie oprocentowanie jest tylko przez pierwsze
    pół roku. Fakt, przy zadłużeniu powyżej 500 zł rocznie zwracają
    niby 3% ale to i tak zostaje sporo.

    Teraz mam kartę mBanku z oprocentowaniem 15% i szukam niższego na
    stałe.

  • 8. Data: 2006-06-06 13:06:58
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Pim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Ale w Mille odsetki masz naliczane nie od dnia transakcji, a od
    konca grace periodu !!! Jak masz co pewien czas troszke srodkow
    obrotowych mozesz latwo uzyskac kredyt w pelni darmowy !!
    Nominalna stopa oprocentowania ma tu mniejsze znaczenie.

    http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/visa_economic/chce_miec/

    Uwazam, ze przenoszenie karty do Nordei to obłęd.

    marekz

  • 9. Data: 2006-06-06 13:08:38
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w
    wiadomości news:e63umd$6ho$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale w Mille odsetki masz naliczane nie od dnia transakcji, a od
    > konca grace periodu !!!

    Oj przepraszam, nie od konca grace periodu, tylko od poczatku
    kolejnego okresu rozliczeniowego. W kazdym razie daje to
    przecietnie rzecz biorac dodatkowe 15 dni kredytu
    nieoprocentowanego.

    mz

  • 10. Data: 2006-06-06 13:11:03
    Od: "Pim" <a...@o...pl>

    Co do Nordei to mnie przekonałeś. Może faktycznie zdecyduję się na
    powrót do Millennium...