  • Data: 2002-09-05 20:59:05
    Temat: Re: Oszust? A co na to bank?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik p...@p...onet.pl napisał:
    (...)Podane konto, ktore rzekomo mialo by sie znajdowac w Pekao
    > SA wskazuje na calkiem inny bank (Inteligo). Poza tym, jest jeszcze kilka
    > innych watpliwosci ale....to moze pozniej.
    (...)

    Na Allegro jest misiek, który sprzedaje program pozwalający wytypować
    liczby w grze typu totolotek, pozwlające na uzyskanie dochodu na
    poziomie 500-1500zł miesięcznie. Ludzie to kupują (15-20 zł) i
    wystawiają pozytywne oceny. Swoisty podatek od głupoty. Jednakże po
    takim doświadczeniu nic nie jest mnie w stanie zaskoczyć, a najmniej
    fałszywy dowód, konto czy coś podobnego.
    Ludzie aż proszą się, by ich oszukiwać - nic dziwnego, że znajdują się
    luje, co to robią. Dopóki nie trafią na lepszego od siebie.

    Zdarzyła mi się ostatnio taka przygoda: adres, którego używam
    praktycznie tylko na grupach został wpisany pewnemu Bogu ducha winnemu
    osobnikowi jako aderes zwrotny w jego mailach (atak na jego serwer)
    dodatkowo postarano się, by jego poczta rozsyłała wirusy. O całej
    sprawie dowiedziałem się, ponieważ zacząłem dostawać maile z informacją,
    że to ja wysyłam wirusy (dotyczyło to tylko jednego konta). Ustalenie
    osoby, której serwer zaatakowano, łacznie z tel. komórkowym, miejscem
    pracy, GG, etc. zajęło mi ok. 2 godzin, a nie jestem specjalistą w tej
    materii.
    Jeżeli ktoś robi durniów z innch na Allegro, to zapewne nie zdaje sobie
    sprawy z tego, że anonimowym w sieci nie da się być wiecznie. Kwestia
    czasu i chęci.

    Pzdr: Dogbert