  • Data: 2012-11-22 16:41:32
    Temat: Re: Orzechy i wiśnie AD 2012...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Kubiak" 1rkjghpg6o6x4$....@4...net

    > Nie zrozumiałeś, neon (czym szczególnie zdziwiony nie jestem). W tym wątku
    > nie piszemy, co kto sobie kupił, tylko co komu zasponsorowały banki w swej
    > (skończonej, niestety) dobroci.

    W jednym ,,stopniu swobody'' ta dobroć jest skończona (na przykład 50 wiśni
    z Dobrego) ale w innych końca nie widać -- możesz mieć wiele szarytek (bank
    nawet wyjaśnia, jak to uczynić, aby każda dawała po 50 wiśni) i na razie ta
    dobroć (i nie tylko ta dobroć -- Wiewiórki rzucają nadal) nie kończy się...

    Oczywiście liczba szarytek nie może przekroczyć liczby ludzi, zatem
    tu też są ograniczenia -- jest tutaj skończoność...

    BTW Basiek rzucających orzechy -- jest to bank gospodarki żywnościowej,
    zatem nic w tym dziwnego, że rzuca on nam orzechy, choć nie wiem, czy
    zgodne z prawem jest zatrudnianie wiewiórek... Czy aby jacyś obrońcy
    rudych nie wtargną do tej dobroci i nie zjedzą zapasów... Na razie
    BGŻ rozwija się -- w Białymstoku powstają nowe oddziały jak grzyby
    po deszczu... [słowo 'grzyb' źle kojarzy się... może by zamienić
    słowo 'grzyb' na inne?...j Póki komuniści będą rozdawali rolnikom
    pieniądze w postaci bezzwrotnych (lub zwrotnych częściowo) pożyczek,
    Baśki będą potrzebowały wypełnienia, które będą dokarmiały orzechami. :)

    Na razie dziękujmy Bogu za ową dobroć -- choć jest ona skończona, nie
    narzekajmy na nią i nie zarzucajmy Bogu, tego iż przecież jego miłość
    od najwyższych gór wyższa jest i głębsza niż ocean bez DNA (jak nas
    uczą śpiewem w kościołach) i (jak Bóg uczy) żadnego końca nie ma... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'