  • 11. Data: 2011-01-10 21:56:26
    Temat: Re: Optymalna wysokość jednodniówki
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-10 22:52, neoniusz pisze:

    > Hmm, to ten link... A co ci wyskakuje? Jak cie wywala?
    > Bo u mnie pojawia sie odnosnik "zaloguj ponownie", klikam go, pojawia
    > sie logowanie i jest wniosek.

    Teoretycznie jest wszystko ok, bo pokazuje że "Jesteś w trakcie
    składania wniosku numer ...." ale są tylko dwa przyciski do wyboru
    Aktualności i Zakończ. Naciśnięcie któregokolwiek z nich powoduje
    wylogowanie i wywalenie na stronę startową
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 12. Data: 2011-01-10 21:58:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 22:56, Olo pisze:
> [...]
    > Aktualności i Zakończ. Naciśnięcie któregokolwiek z nich powoduje
    > wylogowanie i wywalenie na stronę startową

    I tam powinno sie cos pojawic. Jesli bys nie mial srodkow na emax+ to by
    bylo:
    "Aby założyć lokatę ,,Twój Wyższy Zysk", konieczne jest zapewnienie
    środków na rachunku eMAX plus w wysokości minimum 1000 PLN."

    A probowales w innej przegladarce?
    Nie masz zadnego tekstu pod "Jesteś w trakcie składania wniosku numer
    BMLxxxxxx"?

  • 13. Data: 2011-01-10 22:02:07
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-10 22:58, neoniusz pisze:

    > A probowales w innej przegladarce?
    > Nie masz zadnego tekstu pod "Jesteś w trakcie składania wniosku numer
    > BMLxxxxxx"?

    Próbowałem w innych i to samo, pod spodem mam zapis Oferta dostępna
    jest dla klientów, którzy spełnili warunki promocji ,,Twój Wyższy Zysk".
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 14. Data: 2011-01-10 22:04:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 23:02, Olo pisze:

    > Próbowałem w innych i to samo, pod spodem mam zapis Oferta dostępna jest
    > dla klientów, którzy spełnili warunki promocji ,,Twój Wyższy Zysk".

    W takim razie mBank zaskakuje mnie po raz kolejny dzis.
    Ale nie martw sie - ja np. nie moge zalozyc konta na ich forum ;)

  • 15. Data: 2011-01-10 22:05:44
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 10 Sty, 22:43, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

    A masz zgode na przesylanie materialow marketingowych droga
    elektroniczna? Moze to jest powod, ze oferty nie dostajesz, a warunki
    jednak sa spelnione...

    MK

  • 16. Data: 2011-01-10 22:06:49
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Olo nadaje:
    > Na 100%, sprawdziłem podany tutaj link i mnie wywala. Pewnie dlatego,
    > że nie spełniam choć jednego z warunków promocji.

    Jeśli masz rachunek w jakimś innym banku to przelewaj np. 200 zł
    kilkanaście razy pomiędzy bankami a zaliczysz jedynkę. To rada po
    niewczasie bo średnia przelewów dotyczy okresu od lipca do pażdziernika
    2010.

  • 17. Data: 2011-01-10 22:15:31
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Dzięki wszystkim.
    Zrobiłem zgodnie z wytycznymi w wys 1034,17 zł, tylko jak jest ich
    trochę to trzeba się na klikać. Mbank mógłby to jakoś usprawnić.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 18. Data: 2011-01-10 22:23:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RobertS pisze:

    > zdanie prawdziwe, aczkolwiek słyszałem że 2 + 2 może dać 5 lub podobną
    > wartość...tylko nie pamiętam już dowodu ;-)

    To jest prawda, jeżeli dwójki są bardzo duże. :-)

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2011-01-10 22:48:01
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Olo nadaje:
    > Zrobiłem zgodnie z wytycznymi w wys 1034,17 zł, tylko jak jest ich
    > trochę to trzeba się na klikać. Mbank mógłby to jakoś usprawnić.

    Założenie to pestka. Zobaczysz jak przyjdzie do zrywania. ;-)
    Założyć lokaty możesz na mLinii. Jeśli powiesz że chcesz założyć 500
    lokat po 1034,17 z jednego eMax+ to może sie nawet udać. Likwidacja
    mLokat za pośrednictwem mLinii polega jednak na indywidualnym zamykaniu
    każdej z lokat, co może pożreć wszelkie zyski z optymalizacji. ;-)

  • 20. Data: 2011-01-10 22:57:20
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-10 23:48, JanKo pisze:

> [...]
    > mLokat za pośrednictwem mLinii polega jednak na indywidualnym zamykaniu
    > każdej z lokat, co może pożreć wszelkie zyski z optymalizacji. ;-)

    Właśnie przed chwilą zlikwidowałem dwie i zrobiłem z nich nowe godnie z
    wytycznymi. Wszystko poszło przez www, obyło się bez kontaktu z mlinią.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.