  • Data: 2016-02-09 21:09:16
    Temat: Re: Optima idzie po rozum do głowy?
    Od: mx <m...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.16 o 20:25, mx pisze:

    > Co się zmieni?

    To może pierwsze opinie?

    Po powiązaniu Paribasa, poszło on-line poza Elixirem, przynajmniej w dzień.

    Wrzuciłem 1.30 jako potwierdzenie, w historii jest. W saldach, dostępnym
    i księgowym brak tej kwoty.

    Wysłałem wczoraj w systemie wniosek o zmianę nr DO, dołączyłem piękne
    skany, dziś odpowiedz "Brak możliwości zmiany danych osobowych w
    Systemie. Zmiana danych możliwa jest w Oddziale Banku, adresy placówek
    dostępne są na stronie www.bgzbnpparibas.pl. Odrzucone 2016-02-09 11:55
    przez URSZULA ORZEŁ" No żesz qoor.. wniosek jest ale martwy.

    Gdzie można znalezć transakcje w .csv? Tylko .pdf widzę!

    Przy przelewie jest widoczny tylko rachunek powiązany (wcześniej
    domyślnym był optimowy!), ale zawsze trzeba wpisać z palca Imię i
    Nazwisko #@&^%$#!

    Łatwe, 6-cyfrowe sms-y, jednak wygwiazdkowane.

    Jako adres logowania rejestruje 127.0.0.1, przy wylogowaniu podaje
    prawdziwy.