  • Data: 2016-01-13 09:58:18
    Temat: Re: Optima idzie po rozum do głowy?
    Od: MrMrooz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 03:07:29 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Można mieć wiele rachunków oszczędnościowych w Optimie?
    Można. Choćby jeden indywidualny, jeden (inny) wspólny a jeszcze inne - Optima
    Junior. Juniorów można mieć 3 (każde na innego juniora - wymagany pesel małoletniego)
    + indywidualny. Czyli sam mam cztery. Czy można mieć Juniorów więcej - chyba tak, nie
    widziałem ograniczeń.
    I do tych czterech kont mam 4 loginy.

    Michał M