  • 1. Data: 2002-12-16 06:53:59
    Temat: Opłaty za karty w PKO BP
    Od: "Bolo" <a...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich i chciałem się dowiedzieć czy ktoś słyszał że od 1 stycznia
    2003 w PKO BP za wybranie pieniędzy z bankomatu trzeba bedzie płacić
    prowizje.

  • 2. Data: 2002-12-16 17:16:52
    Temat: Re: Opłaty za karty w PKO BP
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Eeee, chyba niemozliwe. To co z ichnim Inteligo, tez by opłaty były? Cała ich
    kampania reklamowa(że tyle bankomatów bez prowizji) wzięłaby w łeb. Mam konto
    u nich w marmurku i inteligo i juz się mocno zastanawiam po kiego grzyba to
    pierwsze trzymam, a jakby jeszcze opłaty zrobili.... to juz sie zastanawiał
    nie będę ;-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-12-27 08:29:08
    Od: "MaDeR" <p...@N...onet.pl>

> [...]
    > u nich w marmurku i inteligo i juz się mocno zastanawiam po kiego grzyba
    > pierwsze trzymam, a jakby jeszcze opłaty zrobili.... to juz sie

    A jak przenieść z jednego na drugi? Załóżmy, ze mam Inteligo (rachunek w
    tradycyjnym pko juz mam :>) - czy wystarczy przelac całą kasę, zawiadomic
    pracodawce o zmianie nr konta (i innych ktorych to dotyczy) i zlikwidowac
    stare konto? Są jakieś haki przy likwidacji konta?
    Nie znam się na bankowosci, więc wole sie upewniać na każdym kroku, hehe :>

    Paweł Papierkowski

  • 4. Data: 2002-12-27 12:13:25
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > pracodawce o zmianie nr konta (i innych ktorych to dotyczy) i zlikwidowac
    > stare konto? Są jakieś haki przy likwidacji konta?

    Nie ma żadnych haków oprócz tego, że będziesz musiał opłacać jeszcze 3 mies. za
    konto (o ile miałeś kartę bankomatową)