  • 11. Data: 2009-08-10 12:43:39
    Temat: Re: Opłata za ROR w Mille
    Od: "jk" <j...@W...gazeta.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > no to faktycznie na łosi liczą
    > ktoś normalny zakłada u nich konto?

    Pewnie nie. Ale zostanie część, która już jest - na nich nieźle zarobią.

  • 12. Data: 2009-08-10 14:37:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "jk" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie nie. Ale zostanie część, która już jest - na nich nieźle zarobią.

    moja siostra ma, tylko ze względu na kredyt
    ma konto w tym banku, kartę do konta, debet w koncie

    aktywnie korzysta z karty - kasa na ROR
    ni cholery nie da się przegadać na kartę kredytową w innym banku z % zwrotu
    od zakupu lub % odsetek, bo jej nie zależy, przypuszczam że byłaby do przodu
    ok. 50zł/m-c
    no ale jak już pisałem, na łosi liczą

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 13. Data: 2009-08-10 19:34:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" h5pbbq$pka$...@i...gazeta.pl

> [...]

    zakupu lub % odsetek, bo jej nie zależy,
    > przypuszczam że byłaby do przodu ok. 50zł/m-c

    A siostra dużo zarabia? Bo ja znam ludzi zarabiających niewiele,
    którzy maja telefony w TPSA i bankowe konta płatne. :) Na dodatek
    ci ludzie chętnie by pozabijali innych, którzy wg nich żyją
    niepotrzebnie. :) (bo potrzebni są tylko ci, którzy im płacą)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-08-10 19:49:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl 5...@n...onet.pl

    > być bl_Ą_dynką, nie znam tabliczki mno_RZ_enia
    > i trzymać 5.000zł na nieoprocentowanym
    > ROR-ze tracąc 17-20zł odsetek, aby bank "łaskawie"
    > zwolnił mnie z opłaty 15zł za rachunek premium

    To do tego postu

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h5kni3$l69$...@i...gazeta.pl

    > od morza do moża ;) czy innej możliwości, ale to jedno imię. :)

    to mno_RZ_enie? :)

    -=-

    Powiedziano mi, że jestem dobrym klientem, sympatycznym, wiarygodnym
    i że będę miał ROR za free do końca roku. :) No -- może niezupełnie
    te podali motywy, ale ROR mam mieć za free w tym roku. A... I mam mieć
    złoto w kieszeni z PINem lub sreberko na podpis -- też za free. W końcu
    stanęło na złocie, bo daje UBezpiecznie od kradzieży bagażu itp... I pułap
    wreszcie taki, jakie bym chciał mieć pobory miesięczne, gdybym chciał ożenić
    się w Głupolandzie. :) Tylko okres kobieta, znaczy karta -- ma mieć nieodpowiedni,
    bo 25... 28 mam w Citi, 20 w mBanku i teraz 25... W Citi zmienię, ale w mBanku
    chyba będę musiał wypowiedzieć umowę i otworzyć nową kartę z nowym okresem...

    Albo mogę pokłócić się z mBankiem i z obrażonym wyrazem twarzy zrezygnować
    z ich karty Radosnej... Ale bestie nie chcą cywilizowanej ;) drogi -- konfrontacji...
    ;)
    Bez wojny (słusznej_inaczej) nie honor mi wypowiedzieć Radosną, bo dali mi
    100 złotych na dobry początek i obiecywali zabieranie co roku 30 złotych...
    No... I gdybym wypowiedział przed upływem tych trzech lat, to bym ich oszukał...

    Ale nie oszukam, jeśli z Radosnej zrezygnuję a wezmę na dwa lat jakąś inną,
    za 30 złotych rocznie... Radosną mógłbym przenieść w przytulniejsze strony. :)

    -=-

    Wracając do Mille -- można stamtąd opłacać rachunki tak, jak z Citi. :)
    A że wreszcie limit mam wysoki, więc będzie spoko. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-08-10 23:20:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" h5p49t$o6f$...@i...gazeta.pl

    > no to faktycznie na łosi liczą
    > ktoś normalny zakłada u nich konto?

    Niczego nie rozumiesz, a zabierasz głos. Masz kartę kredytowa
    z limitem... Powiedzmy, że 200 tysięcy złotych i wydajesz nią
    100 tysięcy miesięcznie. No i te 100 miesiąc w miesiąc trzeba
    spłacić. A że za przekroczenie terminu mogą policzyć odsetki
    i chyba nawet karę (40 złotych?) więc spłacasz należność ze
    2 czy nawet 3 dni wcześniej, to znaczy przed terminem. No
    i jaka masz średnią? 100*3/30 -- to daje 10 tysięcy. Tyle
    tylko, że trzeba wydawać te 100 tysięcy miesięcznie. ;)

    -=-

    Po prostu niektóre produkty naszych banków nie nadążają za
    rzeczywistością. Albo na odwrót -- rzeczywistość je przerasta. ;)

    -=-

    Można znaleźć i inne rozwiązanie. Także nieadekwatne do polskiej
    rzeczywistości. :) Jeśli odsetki na kontach oszczędnościowych czy
    innych lokatach spadną do 0.1% w skali roku, to z tych 5000 złotych
    będziesz miał 5 złotych rocznie, co po odbelkowaniu daje raptem
    4 złote z groszami i tyle możesz stracić bez bólu, aby zaoszczędzić
    84 złote...

    -=-

    Ale uwierz mi -- znam takich, którzy zapłacą bez bólu te 7 złotych.
    To multimilionerzy? Niekoniecznie. Czasami to ludzie obarczenie
    masą długów lub głodującymi dziećmi. :)

    -=-

    Jak mi powiedziano w banku -- ja nie zapłacę. :) (a gdybym nawet
    zapłacił, bank mi zwróci, choć trzeba będzie składać reklamację)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-08-11 05:15:05
    Od: z <z...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > będziesz miał 5 złotych rocznie, co po odbelkowaniu daje raptem
    > 4 złote z groszami i tyle możesz stracić bez bólu, aby zaoszczędzić

    Miałem taki pomysł żeby do rachunku w Millenium (7 zł) założyć konto
    oszczędnościowe :-)
    Tylko nie wiem czy przy biernym podglądzie przez net będzie można
    przelewać sobie kasę między kontami. Lokaty tak sobie zakładałem.
    Przy Twoich wyliczeniach to wszystko jednak o kant... bo na 7 zł nie
    uzbieram :-(

  • 17. Data: 2009-08-11 07:16:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" h5qup4$s6r$...@i...gazeta.pl

> [...]
    sobie zakładałem. Przy Twoich wyliczeniach to
    > wszystko jednak o kant... bo na 7 zł nie uzbieram :-(

    Z oszczędnościowego na rozrzutne można przelać za free tylko raz z w miesiącu. :)
    (a aukcja to 15 dni, więc trochę brakuje)
    Załóż tam kartę i płać za mieszkanie jak z Citi. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-08-11 07:36:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 16:37:47 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    > na kartę kredytową w innym banku z % zwrotu od zakupu lub % odsetek, bo
    > jej nie zależy, przypuszczam że byłaby do przodu ok. 50zł/m-c

    Zrób jej prezent na urodziny i potnij kartę z mille podkładając ofertę
    innego banku ;)

    Xenocide