  • 11. Data: 2007-05-02 13:27:42
    Temat: Re: Opłata w mbanku za wyciągnięcie kasy z bankomatu w Norwegii
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Karty Visa mBank rozlicza w USD.

    Bzdura!
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    26,1#356
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    5,1#73

  • 12. Data: 2007-05-02 14:55:18
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    news:slrnf3h3l9.emf.samotnik@localhost.localdomain..
    .
    > Naprawdę? Uff, dobrze wiedzieć, jeszcze nie wziąłem od nich karty :) Tak
    Zapomnialem dodac, ze w regulaminie kk tak maja napisane a nie debetowki
    (jak jest przy debetowce nie wiem) ale zacytowalem tylko dla przykladu, ze
    cos takiego jak XXX->USD->EUR->PLN istnieje. I to dla karty MaserCard.
    Kiedys swiat byl prostszy Visa=dolar, MasterCard=euro, a teraz to i
    Visa=euro i MasterCard=dolar i wszelkie mozliwe kombinacje ;)

    --
    ~yasiek

  • 13. Data: 2007-05-02 15:49:59
    Temat: Re: Opata w mbanku za wycignicie kasy z bankomatu w Norwegii
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 02 May 2007 15:27:42 +0200, S.T. napisał(a):

    > Bzdura!
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    26,1#356
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    5,1#73

    Ooo. Zmieniło się!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 14. Data: 2007-05-02 16:49:01
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ooo. Zmieniło się!

    ... tak ze 3 lata temu :)

  • 15. Data: 2007-05-03 05:31:27
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnf3h3hf.emf.samotnik@localhost.localdomain..
    .
    > KARTY.

    NIE.
    Ale jak już w postach powyżej napisano na przykładzie Mastercarda,
    XXX->USD->EUR->PLN
    Trochę zajęło mi wyciągnięcie tego od konsultanta mlinii, jako że konsultant
    musiał się konsultować (blue line?) z konsultantem od konsultacji ;) ale
    taki jest fakt... Może rzeczywiście dotyczy to tylko kredytówek, ale jak
    pytałem się o debetówkę VWBank, to odpowiedzieli że np z Rubla przeliczają
    od razu na PLN.

    R.

  • 16. Data: 2007-05-03 05:56:14
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... tak ze 3 lata temu :)

    nieprawda.
    Kilkakrotnie pytałem. Albo plotą bzdury w FAQu, albo w Banku sami nie
    wiedzą.

    R.

  • 17. Data: 2007-05-03 06:33:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.05.2007 Robert.I <b...@K...pl> napisał/a:
> [...]
    > musiał się konsultować (blue line?) z konsultantem od konsultacji ;) ale

    Taki nie jest fakt, konsultant opowiadał coś innego, niż jest w
    regulaminie.

    IX Rozliczenia transakcji
    1
    Wszystkie transakcje, dokonane przy użyciu karty w innej walucie niż złote
    polskie, są przeliczane przez Visa International na walutę rozliczeniową,
    po kursie obowiązującym w dniu przedstawienia transakcji do rozliczenia, a
    następnie na złote polskie po kursie sprzedaży dewiz obowiązującym w mBanku
    w dniu rozliczenia transakcji.

    (to z regulaminu KK, w przypadku debetwych jest taki sam zapis)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 18. Data: 2007-05-03 06:44:01
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnf3j0je.gso.samotnik@localhost.localdomain..
    .
> [...]
    > mBanku w dniu rozliczenia transakcji.
    > (to z regulaminu KK, w przypadku debetwych jest taki sam zapis)

    A jaka jest definicja Waluty Rozliczeniowej według regulaminu?

    R.

  • 19. Data: 2007-05-03 07:10:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    .

    > A jaka jest definicja Waluty Rozliczeniowej według regulaminu?

    waluta rozliczeniowa - waluta używana przez Visa International przy
    dokonywaniu rozliczeń z tytułu transakcji zagranicznych dokonanych kartami
    mBanku