  • 1. Data: 2010-12-28 08:44:37
    Temat: Openonline-zlodzieje!!!
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Przestali przelewac lokaty zapadajace i nieodnawialne na wewnetrzny ROR.
    System dla zakonczonej lokaty nie nalicza odsetek naleznych na dzien
    zakonczenia lokaty i przetrzymuje srodki nie konczac lokaty, tlumacza sie
    zapisami w regulaminie, ale sa zwyklymi ZLODZIEJAMI i chca zarobic 1 dzien
    nie oprocentowujac pieniedzy.

    Dla porownania Getinonline- konczy lokate zgodnie z terminem zapadalnosci i
    srodki sa od razu na rach. biezacym.

  • 2. Data: 2010-12-28 08:53:27
    Temat: Re: Openonline-zlodzieje!!!
    Od: Krzycho <b...@s...bu>

    W dniu 2010-12-28 09:44, Krzysztof pisze:
> [...]
    >
    > Dla porownania Getinonline- konczy lokate zgodnie z terminem
    > zapadalnosci i srodki sa od razu na rach. biezacym.

    Sprawdź saldo czy po tych operacjach się będzie zgadzać, wiem, że może
    być różnie.

    --
    Krzysztof

  • 3. Data: 2010-12-28 09:05:08
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 28 Gru, 09:44, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zapisami w regulaminie, ale sa zwyklymi ZLODZIEJAMI i chca zarobic 1 dzien

    Ale "złodzieje", bo wykorzystują regulamin czy "złodzieje" z jakiegoś
    innego powodu?

  • 4. Data: 2010-12-28 09:56:18
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > nie oprocentowujac pieniedzy.
    >
    > Dla porownania Getinonline- konczy lokate zgodnie z terminem zapadalnosci

    Dlaczego zlodzieje?
    Przeciez sam piszesz ze robia zgodnie z zapisami regulaminu.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-12-28 10:00:25
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > nie oprocentowujac pieniedzy.

    Ale "złodzieje", bo wykorzystują regulamin czy "złodzieje" z jakiegoś
    --------------------------
    To nie jest zadne wykorzystywanie regulaminu, bo oni zwyczajnie nie
    naliczaja odsetek za dzien w ktorym konczy sie lokata, a to juz nie jest
    zapis regulaminu, tylko zlodziejstwo. Lokata jest dalej aktywna z saldem z
    dnia poprzedniego. Wg regulaminu, lokata powinna zniknac z systemu.
    Z opisu na grupie wnioskuje, ze jutro pojawi sie ta lokata na koncie, ale
    daty ksiegowania beda z dnia dzisiejszego, co jest przestepstwem.

  • 6. Data: 2010-12-28 10:03:40
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    Ale "złodzieje", bo wykorzystują regulamin czy "złodzieje" z jakiegoś
    innego powodu?

    ------------------

    A pamiętasz lokatę sprzed paru lat, (w banku chyba PKO BP?),
    gdzie w *regulaminie* stało, że lokata zaczyna się od jakiejś arbitralnej
    daty, zaś do tego czasu pieniądze leżały nieoprocentowane? Więc, de facto,
    okres lokaty był dłuższy niż bank podawał, a oprocentowanie niższe.
    Ów bank dostał wówczas jakąś karę za wprowadzenie klientów w błąd.

    A w OF pieniądze zamrażają nie przed, ale po terminie lokaty :)
    Moim zdaniem, powinni podawać inne odsetki, uwzględniające 1 dzień
    w zamrażarce.

  • 7. Data: 2010-12-28 11:39:15
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 28 Gru, 11:03, "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>
    wrote:

    > A w OF pieni dze zamra aj nie przed, ale po terminie lokaty :)
    > Moim zdaniem, powinni podawa inne odsetki, uwzgl dniaj ce 1 dzie
    > w zamra arce.

    Ostatnio korzystałem z lokat w GO i w systemie ich wyglądało to tak,
    że za ostatni dzień nie naliczyli odsetek, ale kwota która do mnie
    wróciła odsetki za ten jeden dzień zawierała, więc się temu nie
    przyglądałem. Czy poza nazywaniem kogoś "złodziejem" ktoś sprawdził
    jak się ma kwota powrotna do tych teorii o kradzieży?

  • 8. Data: 2010-12-28 12:04:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    z.googlegroups.com...
    wrote:

> [...]

    przyglądałem. Czy poza nazywaniem kogoś "złodziejem" ktoś sprawdził
    jak się ma kwota powrotna do tych teorii o kradzieży?
    --------
    przetrzymywanie lokaty 1 dzien po terminie zapadalnosci jest kradzieza
    odsetek, oczywiscie owa lokata wroci dzien pozniej ale odsetek nie bedzie za
    ten dodatkowy dzien. Oszustwo bedzie tym wieksze, ze tak jak pisali
    niektorzy cofaja date ksiegowania, zeby ich matactwa nie wyszly i zeby
    pozniej nie bylo sie do czego przyczepic, bo daty ksiegowania beda dokladnie
    zgodne z data zapadalnosci lokaty.
    Gdybym mial tych lokat wiecej, to pewnie napisalbym do Getina, bo w koncu
    Open to nie zaden bank, jeszcze resztki zakoncza mi sie za 2 miesiace
    ;zegnam i zamykam konto w Openie.
    GO nie robi takich numerow jak zaczal Open (wczesniej nie oszukiwali)-
    lokata znika z systemu w dniu zapadalnosci i cala kwota wraz z odsetkami
    pojawia sie na koncie wewnetrznym tego samego dnia.

    Najwazniejsze jest napietnowanie oszukanczych praktyk Opena, zeby ludzie nie
    zakladali tam lokat ani kont i glownie temu sluzy ten temat.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  • 9. Data: 2010-12-28 12:15:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Informuje grupowiczow, ze po mailu, w ktorym wyzwalem ich od zlodziei
    zaslaniajacych sie regulaminem na infolinii przeksiegowali cala kwote z
    odsetkami na konto wewnetrzne.

  • 10. Data: 2010-12-28 13:00:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 13:04:34 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Najwazniejsze jest napietnowanie oszukanczych praktyk Opena, zeby ludzie
    > nie zakladali tam lokat ani kont i glownie temu sluzy ten temat.

    Tylko pytanie na ile to wszystko jest zależne od człowieka a na ile od
    systemu jaki działa w banku? Jeżeli od systemu, co jest całkiem
    prawdopodobne, to może być tak że wpadniesz z deszczu pod rynnę. Od kiedy
    pamiętam Getin i jego www do czołówki nie należało i od kiedy pamiętam to
    zawsze jakieś problemy był a przelewanie pieniędzy między swoimi kontami
    trwało czasami i kilkanaście minut albo lepiej. Teraz to być może GO
    działa dobrze, bo jeszcze tylu klientów co OF nie ma, jeszcze.

    --
    xbartx