eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOffforsa › Re: Offforsa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.o
    rg!.POSTED!not-for-mail
    From: Marvin <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Offforsa
    Date: Tue, 13 Jan 2015 15:52:48 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 37
    Message-ID: <m93bfm$635$1@speranza.aioe.org>
    References: <m8otqj$g13$2@node1.news.atman.pl>
    <54b511bd$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: kBo3qOuCQKNHFUJbicdnAA.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.3.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Antivirus: avast! (VPS 150113-0, 2015-01-13), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:608825
    [ ukryj nagłówki ]


    > Witam, spieracie się o pay pass i offline, a kluczowe jest co innego w
    > tej całej sprawie.
    > Zastrzeżona karta powinna być przez system bankowy "odpięta od konta
    > klienta" tzn. klient może widzieć jej historię do momentu zablokowania,
    > ale wszelkie operacje wykonane ta kartą po terminie zablokowania nie
    > powinny obciążać konta klienta, tylko trafiać na jakieś konto techniczne
    > w banku celem wyjaśnienia. Proste, prawda?
    > Reasumując, wtedy faktycznie to bank przejmuje na siebie
    > odpowiedzialność, a klient może "spać spokojnie".
    > Pozdr Janusz
    >


    No o tym właśnie pisałem. Że instytucja zaufania publicznego np. tak by
    zrobiła.
    Ale to wymaga pracy, chęci i zaangażowania.
    Lepiej zwalić całość zadania na klienta i spokojnie zająć się
    "modernizacją" tabeli opłat i prowizji, wysyłaniem spamu marketingowego
    lub np. płatnych monitów podczas każdej pitej kawy, tudzież wyszukaniem
    jakiejś agencji naganiaczy na plany oszczędzania typu "pętla na szyję".

    Ja trochę ironizuję, ale czy nie ma w tym przykładów z życia?

    Marvin



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1