    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Offforsa
    Date: Tue, 13 Jan 2015 14:55:56 +0100

    Użytkownik "gg" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:54b511bd$0$2158$65785112@news.neostrada.pl...

    > Witam, spieracie się o pay pass i offline, a kluczowe jest co innego w tej
    > całej sprawie.
    > Zastrzeżona karta powinna być przez system bankowy "odpięta od konta
    > klienta" tzn. klient może widzieć jej historię do momentu zablokowania,
    > ale wszelkie operacje wykonane ta kartą po terminie zablokowania nie
    > powinny obciążać konta klienta, tylko trafiać na jakieś konto techniczne w
    > banku celem wyjaśnienia. Proste, prawda?

    Przeoczyłeś, że pisałem o tym, zastanawiając się zaraz że może tak się
    normalnie dzieje tylko tym razem ktoś czegoś gdzieś nie wpisał. Następną
    myślą było czy faktycznie to należy uznać, za załatwione, bo jeśli takie
    karty sobie funkcjonują, których nie ma jak zablokować to płaci za to
    bank=klienci.
    Dlatego zapominając już o kwestii ukrycia tego przed klientem dalej
    rozważalisy kwestię możliwości zablokowania takich kart.
    P.G.