  • 1. Data: 2005-08-02 19:59:43
    Temat: Odsetki (konto Inteligo)
    Od: " Andrzej" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Mam pytanie na stronie Inteligo jest kalkulator do liczenia zysków z odsetek
    i tak np. mając na koncie 1000 PLN i wybierając okres oszczędzania 24 m-ce
    na odsetkach zarobie 20,10 PLN i teraz moje pytanie czy kwota 20,10 będzie
    dopisywana co miesiąc i księgowana no koncie co miesiąc ?

  • 2. Data: 2005-08-02 20:06:13
    Temat: Re: Odsetki (konto Inteligo)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej napisał(a):

> [...]
    > na odsetkach zarobie 20,10 PLN i teraz moje pytanie czy kwota 20,10 będzie
    > dopisywana co miesiąc i księgowana no koncie co miesiąc ?

    Pewnie nie. Poza tym jakie jest oprocentowanie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-08-02 20:11:23
    Od: " Andrzej" <g...@g...pl>

    > Pewnie nie. Poza tym jakie jest oprocentowanie ?

    Tutaj jest link do kalkulatora: http://www.inteligo.pl/icw/calcsavings.aspx
    wpisz 1000 zł i okres oszczędzania wybierz 24.

  • 4. Data: 2005-08-02 20:21:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Tutaj jest link do kalkulatora: http://www.inteligo.pl/icw/calcsavings.aspx
    > wpisz 1000 zł i okres oszczędzania wybierz 24.

    Efektywne oprocentowanie = 1,005%

    Z tego wynika, ze po dwoch latach zarobisz 20,1. Nie miesiecznie ale
    dopiero po 24 miesiacach (wychodzi mniej niz 1zl/miesiac).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-08-02 20:22:57
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >na odsetkach zarobie 20,10 PLN i teraz moje pytanie czy kwota 20,10 będzie
    >dopisywana co miesi?c i księgowana no koncie co miesi?c ?

    Jak dla mnie, to jest to kalkulator do liczenia strat a nie zyskow, bo
    o takich nie moze byc mowy jesli stopa jest nizsza od inflacji.

    20,1 PLN zarobisz lacznie przez 2 lata. Miesiecznie bedzie to
    odpowednio mniej (na poczatku 83 grosze). Pozatym, od tego musisz
    zaplacic jeszcze podatek, wiec efektywnie "zarobisz" jakies 15 zl.

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-08-02 20:27:02
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    K.N. wrote:

> [...]
    > odpowednio mniej (na poczatku 83 grosze). Pozatym, od tego musisz
    > zaplacic jeszcze podatek, wiec efektywnie "zarobisz" jakies 15 zl.

    15 zł to ja biednemu daję codziennie

  • 7. Data: 2005-08-02 21:11:19
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > 15 zł to ja biednemu daję codziennie

    ta! a ja mam slonia w karafce

    kursor

  • 8. Data: 2005-08-02 21:45:07
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:dcokqe$rsf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    autorstwa niejakiego Audyt IT wyjaśniam co następuje:

    > 15 zł to ja biednemu daję codziennie

    Masz jednego konkretnego biednego czy codziennie jest to inny biedny?
    ;-)

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 9. Data: 2005-08-02 23:50:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    K.N. napisał(a):

    > Jak dla mnie, to jest to kalkulator do liczenia strat a nie zyskow, bo
    > o takich nie moze byc mowy jesli stopa jest nizsza od inflacji.

    Fakt, mogli by sobie obecnie go podarować. :-)

  • 10. Data: 2005-08-03 07:28:11
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > 15 zł to ja biednemu daję codziennie

    hmm jestem biedny ... hmm .. codziennie biedny

    pozdro
    [prowokacja]

    --
    www.kredyt.org.pl