  • Data: 2009-02-17 21:43:25
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: odzyskanie weksla z pkobp niemożliwe
    Od: "cezarys" <c...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gna138$p90$3@news.onet.pl...

    > A weksel był na zlecenie, czy nie na zlecenie? Bo jeśli "na zlecenie",
    > to deklaracja niewiele może ochronić.
    >
    > --
    > Liwiusz
    Dzięki Wam wszystkim, pomogło
    Podsumowanie:
    Dla wyjaśnienia: był to jedyny kredyt gdzie podpisaliśmy weksel.
    Tok postępoania.
    1. Skarga do KNF (zobaczymy co mi odpowiedzą)
    2. W sumie boję się wypełnienia tego weksla tylko w 2 krajach
    3. Zrobię rozdzielność majątkową, i wtedy prawnicy sie pomartwią :)
    Pozdrawiam
    Cezarys