  • Data: 2009-02-20 10:06:57
    Temat: Re: Odp: Noble straszy kredytobiorcĂłw
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > A ja skłaniam się ku opinii, że czas na właściwą ocenę ryzyka był podczas
    > udzielania kredytów. Jeśli bank nie wziął pod uwagę możliwości spadku
    > wartości nieruchomości, to sam powinien ponosić za to odpowiedzialność, a
    > nie obarczać nią kredytobiorcę.

    Opinia fajna, tylko pewnie umowa ma na ten temat co innego do powiedzenia

    [...]
    > spłaca (coraz wyższe) raty realizować swoją część umowy, a problem spadku
    > wartości nieruchomości niech wezmą na swoją klatę. Ciekawe, czy w momencie
    > zmiany trendu, banki zaczną gremialnie oddawać kasę? :> Jakoś śmiem
    > wątpić.

    Dlaczego oddawać kasę - przecież nikt jej teraz nie zabiera.

    Chcą dodatkowego zabezpieczenia - powiedzmy że dopiszesz hipotekę na innej
    nieruchomości. W momencie kiedy się trendy odwrócą - na pewno będziesz mógł
    to zabezpieczenie zdjąć.

    p. m.