  • 21. Data: 2005-01-20 13:25:40
    Temat: Re: Odmowa kredytu - bez podania przyczyny
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos said the following On 2005-01-20 14:24:

    > Przeciez ja nie mam do Ciebie pretensji. Stwierdzilem tylko publicznie,
    > ze system jest bzdurny.

    Przeczytaj swoja teze i zastanow sie na ile jest ona prawdopodobna.
    ^^^^^

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 22. Data: 2005-01-20 16:06:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 12:50:13 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Nieuregulowany ?

    Uregulował się wraz z dniem 31 grudnia roku kalendarzowego w którym
    delikwent skończył 28 lat :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 23. Data: 2005-01-20 16:08:08
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > Inne rzeczy raczej nie wchodziły w grę:
    > - nie mam żadnych kredytów i nigdy nie miałem
    > - nigdy nie zgubiłem dokumentów
    > - niemam niezapłaconych mandatów, rachunków, długów itd.
    > - umowa o pracę na czas nieokreślony od 6 lat, wiek 30 (moim zdaniem
    idealny
    > kandydat do kredytu!)

    Banki jeszcze biora pod uwage ditychczasowa historie zadluzenia.
    Jesli ktos nigdy sie nie zadluzal to wcale nie jest dobrze bo nie wiadomo
    jak taka osoba bedzie splacac swoj pierwszy kredyt.
    Po prostu jestes dla nich "biała karta" wiec
    prewencyjnie wola odmowic.

    PiotR

  • 24. Data: 2005-01-20 16:26:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca said the following On 2005-01-20 17:06:

    > Uregulował się wraz z dniem 31 grudnia roku kalendarzowego w którym
    > delikwent skończył 28 lat :D

    Podstawa prawna (jeśli studiował )

    KJ
    PS. Serio pytam. Wydaje mi się, że 28 lat jest tylko wtedy gdy
    odroczenia niebyło. A jak było to obowiązuje 1,5 roku od odroczenia.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 25. Data: 2005-01-20 16:55:23
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-20 17:26 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Kamil Jońca myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Podstawa prawna (jeśli studiował )

    Art. 46 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku
    obrony Rzeczypospolitej Polskiej (oczywiście wielokrotnie nowelizowanej).
    Tekst jednolity znajdziesz tu: http://skocz.pl/lwd

    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 26. Data: 2005-01-20 17:10:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    yayco said the following On 2005-01-20 17:55:
> [...]
    >

    > Art. 46 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku
    > obrony Rzeczypospolitej Polskiej (oczywiście wielokrotnie nowelizowanej).

    Dzięki. No to nie wiem.
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 27. Data: 2005-01-20 19:30:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> writes:

    > Hmm... Osoba niezle zarabiajaca jak na polskie warunki wezmie
    > kredyt(de facto ubezpieczony) i ucieknie na Bahamy. Przeczytaj swoja
    > teze i zastanow sie na ile jest ona prawdopodobna.

    Na pewno bardziej niz to:

    > Rozumiem, ze gdyby
    > chodzilo o kredyt na zakup mieszkania lub niezlego samochodu to bank
    > moglby miec uzasadnione obawy.

    Jak sie ucieka z mieszkaniem na Bahamy?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2005-01-21 07:38:15
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak taka osoba bedzie splacac swoj pierwszy kredyt.
    > Po prostu jestes dla nich "biała karta" wiec

    Takie podejście mogę zrozumieć w sytuacji gdybym brał kredyt większy (np. 50
    tys.), ale tak to nigdy mogę nie dostać kredytu!

    Piotr K.

  • 29. Data: 2005-01-21 09:59:24
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr K." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Poszedłem do MegaAvans w Poznaniu z chęcią kupna na raty sprzętu AGD na
    > kwotę ok. 3500PLN.
    [..]

    Poszedłem wczoraj do Salonu RTV EURO AGD i wiziąłem raty na sprzęt AGD na
    kwotę 1800 zł. Procedura trwała trochę dłużej (1 godzina), ale kredyt
    dostałem !
    Odżyła moja wiara w system bankowy w Polsce ! ;-))

    Piotr K.

  • 30. Data: 2005-01-21 10:08:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 17:26:02 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Podstawa prawna (jeśli studiował )

    Ustawa o obronei kraju czy jakoś tak. Studiowałem jeszcze 6 lat temu
    :D

    >PS. Serio pytam. Wydaje mi się, że 28 lat jest tylko wtedy gdy
    >odroczenia niebyło. A jak było to obowiązuje 1,5 roku od odroczenia.

    Nie, to 24 lata obowiązują.