  • Data: 2006-02-17 21:40:37
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: "Karol \"Czorny\" G." <z...@b...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyciągi to przysyłają jak im się podoba co drugi miesiąc, i na składaną
    > reklamację tłumaczą że to wina Poczty Polskiej. Z tym że wyciąg np. z
    > 31.10
    > jest z numerem 2 a z 31.12 z numerem 3. Czyli że wyciągu z 30.11 wcale nie
    > wysłali i tylko ściemniają.
    > Ze stycznia oczywiście wyciągu też nie ma bo po co a za 2 dni termin
    > spłaty.

    Po co walczyć z pocztą lub bankiem, nie lepiej założyć sobie wyciąg on-line
    przysyłany na maila? A zresztą jeśli masz millenet to po gwizdek Ci ten
    papierowy wyciąg? W każdej chwili możesz zerknąć co się dzieje z kartą.

    > Pobierają opłaty za ubezpieczenie chociaż z niego zrezygnowałem, a na
    > reklamacje to nie raczą nawet odpowiedzieć chociaż minęło już regulaminowe
    > 14 dni.

    Z opcjonalnego ubezpieczenia ciężko zrezygnować, bo jest podpisywane na 12
    m-cy, chyba że masz to za 2,99 - podtawowe. Nie powinno być problemu z
    rezygnacją. Sprawdź czy pracownik wogóle przesłał reklamację dalej.

    > Może czytają tę grupę pracownicy banku i coś z tym zrobią, bo mnie to już
    > wkurza żeby co 2 tygodnie latać do banku i składać reklamacje.
    >
    > PS. Z karty na razie nie chcę rezygnować bo dali największy limit.

    I nikt większego nie da :)) Przynajmniej na takich warunkach

    PZDR
    Karol G.