  • 1. Data: 2004-08-31 11:48:48
    Temat: Obligacje w inteligo ?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Hmm.
    Wszedłem sobie do serwisu obligacji, czytam list emisyjny 2latek
    (http://www.obligacjeskarbowe.pl/index.php?id=listy_
    do13)
    i tam mamy:
    3. Obligacje są oferowane do sprzedaży w dniach od 1 do 30 września 2004
    r., osobom fizycznym:

    1. w punktach sprzedaży obligacji;
    2. za pośrednictwem systemów teleinformatycznych:
    1. internetu, pod adresem:
    * www.zakup.obligacjeskarbowe.pl,
    * www.Inteligo.pl,
    2. telefonu, pod numerem: 0-801-310-210.

    Niestety na stronach inteligo nic nie ma, w serwisie transakcyjnym też.
    Ktos wie coś więcej ?
    KJH

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 2. Data: 2004-08-31 20:01:52
    Temat: Re: Obligacje w inteligo ?
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Teoretycznie powinno być w zakładce Inwestycje, ale może otwarcie rejestru
    można
    > zrobić tylko telefonicznie czy jak...?

    Na stronie o inwestycjach tez nic nie ma

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_in
    westycje.htm

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-08-31 20:04:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 13:48:48 +0200, Kamil Jońca <k...@g...pl>
    wklepał(-a):

  • 4. Data: 2004-08-31 20:27:03
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 22:04:14 +0200,
    osoba podpisana: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > wklepał(-a):

    > Teoretycznie powinno być w zakładce Inwestycje, ale może otwarcie rejestru można

    No nieee, takie elementarne rzeczy to sprawdziłem :-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    COBOL:

  • 5. Data: 2004-08-31 20:43:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 22:01:52 +0200, "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >Na stronie o inwestycjach tez nic nie ma
    >
    >http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_i
    nwestycje.htm

    Chodziło mi o Inwestycje w demo systemu transakcyjnego, np.
    http://www.inteligo.pl/infosite/demo/skins/igo2003/h
    tml/bonds_list.html

    Wpisz w wyszukiwarkę na stronie "obligacje".

  • 6. Data: 2004-09-01 06:41:30
    Temat: Re: Obligacje w inteligo już są ;)
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Chodziło mi o Inwestycje w demo systemu transakcyjnego, np.
    > http://www.inteligo.pl/infosite/demo/skins/igo2003/h
    tml/bonds_list.html

    OOOO!! fajne !
    W części transakcyjnej już tez jest taka zakładka.

  • 7. Data: 2004-09-01 16:08:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Sep 2004 08:41:30 +0200, "~WD" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

    >OOOO!! fajne !
    >W części transakcyjnej już tez jest taka zakładka.

    Fajnie! To może jeszcze napiszę o jakimś brakującym elemencie, a on się
    automagicznie pojawi? ;-D

  • 8. Data: 2004-09-01 18:16:36
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > OOOO!! fajne !
    > W części transakcyjnej już tez jest taka zakładka.

    I co lepsze - po zakupie obligacji teraz, pokazaly mi sie wczesniejsze
    obligacja ktore kupowalem przez BM PKO BP S.A. ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-09-01 20:57:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Sep 2004 20:16:36 +0200,
    osoba podpisana: JaKi <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > I co lepsze - po zakupie obligacji teraz, pokazaly mi sie wczesniejsze
    > obligacja ktore kupowalem przez BM PKO BP S.A. ;-)
    :-)
    Ciekawe jest coś innego.
    Zakupiłem sobie teraz jedną obligację. Wskazałem "rachunek do wykupu";
    obligacja od razu pokazała sie w serwisie (mniam).
    Ale teraz zalogowałem się do "starego" serwisu obsługi obligacji.
    Przy _wszystkich_ poprzednich zakupach mam "rachunekl bankowy" = właśnie
    wskazany do wykupu rachunek. I teraz mam zagwozdkę: na jakie konto
    trafią odsetki ?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Q: How do you shoot a pink elephant?

  • 10. Data: 2004-09-01 21:19:24
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przy _wszystkich_ poprzednich zakupach mam "rachunekl bankowy" = właśnie
    > wskazany do wykupu rachunek. I teraz mam zagwozdkę: na jakie konto
    > trafią odsetki ?

    Wdaje mi sie ze na Inteligo, ja na wczesniejszym mialem do mBanku.

    --
    JaKi