  • 1. Data: 2002-06-05 10:01:32
    Temat: Obliczanie podatku citi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Citi chyba zmienilo cos w systemie, bo na koniec maja podatek od odsetek
    jest naliczony zgodnie z Rozporzadzeniem Min. Finansow - poprzez
    zaokraglenie podstawy opodatkowania.
    Teraz chyba zostal tylko Pekao, ktory nie zaokragla...
    pzd

  • 2. Data: 2002-06-05 10:03:21
    Temat: Re: Obliczanie podatku citi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    A zapomnialem ciekaw jestem czy przy KK MC citi zmienilo juz przeliczanie
    przez dolara na Euro ?

  • 3. Data: 2002-06-05 10:42:04
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > Teraz chyba zostal tylko Pekao, ktory nie zaokragla...
    > pzd

    Inteligo również nie zaokrągla,

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 4. Data: 2002-06-05 12:23:02
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Mariusz Borowski wrote:

    > Inteligo również nie zaokrągla,

    BPHPBK tez

  • 5. Data: 2002-06-05 13:44:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Citi chyba zmienilo cos w systemie, bo na koniec maja podatek od odsetek
    > jest naliczony zgodnie z Rozporzadzeniem Min. Finansow - poprzez
    > zaokraglenie podstawy opodatkowania.

    huh :-)) jeszcze oddaja nadplacony podatek :-)

  • 6. Data: 2002-06-05 14:08:44
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Jun 2002 14:23:02 +0200,
    osoba podpisana: Marcin F <m...@i...pl>
    napisała:

    > BPHPBK tez
    Nie wiem jak jest w ING. Ostatnio nie zaokrąglili.

    KJ

    --
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.