  • 1. Data: 2004-05-25 10:02:35
    Temat: [inteligo] %&*^% :-)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Miałem (od chyba początku kiedy korzystam z inteligo) wpisany na sztywno
    adres
    https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web
    do logowania.

    Dziś próbuję się zalogować i .. kicha "Page not found"
    Ale nic to. Wlazłem na stronę główną i niestety okazuje się ze link do
    logowania nie może być normalnym linkiem, musi sie otwierać w nowym
    oknie, (i co gorsza pod firefoxem nie chce w nowym panelu)
    taka pierdółka, a jak potrawi zirytować ... :-)

    KJ

  • 2. Data: 2004-05-25 10:05:54
    Temat: Re: [inteligo] %&*^% :-)
    Od: "-" <...@...->

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oknie, (i co gorsza pod firefoxem nie chce w nowym panelu)
    > taka pierdółka, a jak potrawi zirytować ... :-)

    może
    https://secure.inteligo.com.pl/web

  • 3. Data: 2004-05-25 10:09:28
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    - wrote:

    [...]

    > może
    > https://secure.inteligo.com.pl/web
    Do tego doszedłem :-) tylko dalczego ten link nie mógł być "zwykły" ;-)

    KJ

  • 4. Data: 2004-05-25 10:22:56
    Temat: Re: [OT (nieco)] karty na skrytkę
    Od: " S.T." <n...@N...gazeta.pl>

    Kamil
    zajrzyj na forum,
    masz extra dedykację od piękniejszej części intranetu ;-)

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=139
    052&t=139052&v=t

    St.

  • 5. Data: 2004-05-25 10:30:20
    Temat: Re: [OT (nieco)] karty na skrytk
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=139
    052&t=139052&v=t

    Przecież to głupota wysyłac KK do skrytek. POwinni tego zabronić.

    Ali

  • 6. Data: 2004-05-25 10:51:02
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ali&kali wrote:

    39052&t=139052&v=t

    > Przecież to głupota wysyłac KK do skrytek. POwinni tego zabronić.
    >
    > Ali

    A jakieś uzasadnienie?
    KJ

  • 7. Data: 2004-05-25 11:27:22
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > oknie, (i co gorsza pod firefoxem nie chce w nowym panelu)
    > taka pierdółka, a jak potrawi zirytować ... :-)

    cos krecisz panie :-) FireFox bez problemu to obsluguje, moze
    pokonfigurowac trzeba odpowiednio??

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 8. Data: 2004-05-25 12:10:47
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    > Do tego doszedłem :-) tylko dalczego ten link nie mógł być "zwykły" ;-)

    Żeby juserów nie kusiły przyciski wstecz i odśwież, bo ich nie można
    używać. Potem by marudzili, że co chwilę trzeba na nowo się logować
    do serwisu.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2004-05-25 12:11:55
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Artek" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > Żeby juserów nie kusiły przyciski wstecz i odśwież, bo ich nie można
    > używać. Potem by marudzili, że co chwilę trzeba na nowo się logować
    > do serwisu.

    Wycofuję. Ukrycie paska z przyciskami dałoby się zrobić
    w inny sposób.

    No to nie wiem.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 10. Data: 2004-05-25 12:12:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Artek wrote:

    [...

    > Żeby juserów nie kusiły przyciski wstecz i odśwież, bo ich nie można
    > używać. Potem by marudzili, że co chwilę trzeba na nowo się logować
    > do serwisu.
    A po co je ukrywać ?

    KJ