  • Data: 2016-06-26 19:12:30
    Temat: Re: [OT]: liberalne pomysły
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-26 o 18:57, Liwiusz pisze:
    > Ja zerknąłem na wstęp i doszedłem do wniosku, że nie ma sensu czytać.

    Odważny jesteś. Tak skwitować specjalistów MFW? a i jeszcze gazetę
    wyborczą. Michnik tego nie odpuści :-)
    To z kim chciałbyś/mógłbyś podyskutować na ważne tematy dotyczące naszej
    przyszłości? Kto jest dla Ciebie autorytetem?

    Ps. A jednak myślę że to tylko przejaw pokazywania wyższości i
    pogardzania innymi co potrafią mieć inny pogląd.
    Tylko będą niezłe jaja jak trzeba będzie dyrektywy unijne tak traktować.
    Będzie się działo ;-)