  • 11. Data: 2005-04-09 21:27:53
    Temat: Re: [OT] agresja
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Bardzo fajna metoda: jestes glupi, a jak odpowiesz, to znaczy, ze jestes
    >jeszcze glupszy.

    Skoro tak twierdzisz, to wypada mi się jedynie zgodzić. Nie spodziewałem się
    po hedoniście tak solidnej samokrytyki. Chapeau bas!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2005-04-10 08:49:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Bosiacki napisał:

    > Skoro tak twierdzisz, to wypada mi się jedynie zgodzić. Nie spodziewałem się
    > po hedoniście tak solidnej samokrytyki. Chapeau bas!

    Bo Ty niestety nie masz pojecia co to jest przyjemnosc. Nie moge
    powiedziec zeby byl mi Cie zal, bo mi to bimba, co Ty czujesz.
    Zastanawia mnie jednak jaki sens widzisz w swoim zyciu? I czy jestes
    pewien, ze nie kryje sie za nim przyjemnosc.

    Bartol

  • 13. Data: 2005-04-11 14:12:20
    Temat: Re: Jan Paweł II
    Od: "Rolek" <k...@...podpisie>

    Użytkownik >> Marcin Nowakowski << napisał:

    (...)

    > Można było odrobinę łagodniej ;)

    Misiaczku, spierdalaj?

    --
    Tymczasem,
    Rolek

  • 14. Data: 2005-04-12 11:23:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Bosiacki B...@w...pl ...

    > Agresja bierze się z frustracji, a frustracja jest pochodną lęku.
    > Zamiast bluzgać, zastanów się, czego się tak bardzo boisz Bartolu.
    > Postaraj się nie odpowiadać na tego posta. Tak na początek...

    gosc wysłał ten spamerski post chyba na wszystkie grupy. Ja mu powiedziałem
    to samo co kolega!

    "_")
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta

  • 15. Data: 2005-04-12 17:08:45
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Budzik wrote:

    > gosc wysłał ten spamerski post chyba na wszystkie grupy. Ja mu
    > powiedziałem
    > to samo co kolega!

    i też wysłałeś to na wszystkie grupy? zastanów się chłopie nad sobą - po co
    podwajasz ilość spamu?

  • 16. Data: 2005-04-12 22:02:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik trainer t...@p...org ...

    > i też wysłałeś to na wszystkie grupy? zastanów się chłopie nad sobą -
    > po co podwajasz ilość spamu?

    tylko na jedna, a tutaj stwierdziłem tylko fakt ze slowo spierdalaj
    wypowiedziane przez Bartola było jak najbardziej na miejscu!

    "_")
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche

  • 17. Data: 2005-04-12 22:20:47
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Budzik wrote:

    > tylko na jedna, a tutaj stwierdziłem tylko fakt ze slowo spierdalaj
    > wypowiedziane przez Bartola było jak najbardziej na miejscu!

    hmm na miejscu? "jak najbardziej"?
    zależy kto jakie standardy sobie wyznacza - chyba większą sztuką jest się
    nie dać ponieść?
    no ale to ntg, w dodatku może nie zostać zrozumiane przez "dzisiejszą
    młodzież"

    trainer