  • 11. Data: 2009-03-09 11:42:57
    Temat: Re: [OT] Zmarł Religa
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > bardziej rozumiem krytykę dra Gie przez innego lekarza szczególnie
    > wybitnego fachowca niż przez takiego ludzkiego śmiecia jak Zero, jednak z
    > drugiej strony mam bardzo mieszane uczucia w związku z przypadkami z
    > rodziny jak również innego przypadku z poza rodziny na temat kopert i
    > innych prezentów dla doktora R, jakie otrzymywał w Zabrzu... w świetle
    > tego, nie powinien rzucać kamieniem. Czystego lekarza to chyba nie sposób
    > znaleźć i z niewielkim niebezpieczeństwem oskarżenia kogoś niewinnego
    > można uogólnić, że każdy brał lub bierze.

    Caly personel szpitalny bierze prezenty bo ludzie daja. Ja nie daje bo mnie
    niestac

    Leszek

  • 12. Data: 2009-03-09 12:44:53
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Lech Dubrowski pisze:

    > Caly personel szpitalny bierze prezenty bo ludzie daja. Ja nie daje bo mnie
    > niestac

    Tak się składa, że syn mojej siostry był operowany przez Pana G.
    Operacja unikatowa (bardzo rzadki przypadek). Nie było żadnych
    dodatkowych kosztów, ani nawet sugestii. Przdłużył mu życie o dobre
    kilka lat. Żył po operacji ok. 10 lat i był czynny zawodowo. Wcześniej,
    w Krakowie dawano mu dwa - trzy tygodnie życia.

  • 13. Data: 2009-03-09 13:02:10
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Agaton" <gigsa@USUN_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ani nawet sugestii. Przdłużył mu życie o dobre kilka lat. Żył po operacji
    > ok. 10 lat i był czynny zawodowo. Wcześniej, w Krakowie dawano mu dwa -

    akurat doktor G to była sprawa skrajnie polityczna, Zero - śmieć ludzki
    lansował się w mediach.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 14. Data: 2009-03-09 13:39:06
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > akurat doktor G to była sprawa skrajnie polityczna, Zero - śmieć ludzki
    > lansował się w mediach.

    A teraz sam musi tlumaczyc sie w prokuraturze z ujawniania materialow ze
    sledztw w trakcie ich trwania. To jest przestepstwo i on jako prokurator o
    tym wie

    Leszek

  • 15. Data: 2009-03-09 13:58:57
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > A teraz sam musi tlumaczyc sie w prokuraturze z ujawniania materialow ze
    > sledztw w trakcie ich trwania. To jest przestepstwo i on jako prokurator o
    > tym wie

    Sąd Dyscyplinarny ma na ten temat inne zdanie:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Cwiakalski-bl
    ednie-postawil-zarzuty-Ziobrze,wid,10766264,wiadomos
    c.html?ticaid=17a37&_ticrsn=3

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 16. Data: 2009-03-09 14:10:59
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    dekazzze pisze:

> [...]
    > sposób znaleźć i z niewielkim niebezpieczeństwem oskarżenia kogoś
    > niewinnego można uogólnić, że każdy brał lub bierze.

    Dodaj, dla ścisłości, że wśród Twoich znajomych.

    Ogólnie apeluję o zamknięcie tego tematu.

  • 17. Data: 2009-03-09 18:28:39
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    [*]