  • Data: 2018-03-10 15:35:10
    Temat: Re: [OT] Re: Revolut - karty za darmo
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2018 o 21:26, Akarm pisze:
    > Wydaje mi się, że po tych wyjaśnieniach nawet największy głąb powinien
    > zapamiętać, że nie da się zainstalować niczego, jeśli nie będzie dostępu
    > do urządzenia, w którym chce się coś zainstalować.

    A chciałem subtelnie...

    Dobra: czy ktoś próbował nie pozwolić aplikacji (już zainstalowanej,
    albo właśnie instalowanej, w smartfonie, zwanej archaicznie aparatem
    telefonicznym) Revoluta nie pozwolić na dostęp do mikrofonu i aparatu (z
    kontekstu wynika, że fotograficznego)?
    Albo ktoś udowodni, *dlaczego* jest jej (te aplikacji) niezbędne na
    stałe, nie używając argumentów "bo to oczywiste"?

    PS jakoś hakerzy instalują swój malware na milionach urządzeń, do
    których nie mają dostępu... jakoś producent oprogramowania instaluje
    swoje poprawki na moim komputerze, czyżby miał do niego dostęp?
    --
    Alf/red/