  • 31. Data: 2010-06-04 06:07:15
    Temat: Re: [OT] Re: Eurobank a iPhone?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 3 Jun 2010 05:06:30 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
    > To wszystko jest na iPhona?

    Opera niestety tylko mini, ale jest. Automapa ponoć w trakcie tworzenia.
    Inna sprawa, że do GPS i tak bym używał starego telefonu z WM - zostałby
    na stałe w samochodzie.

    > A trekbuddy to jednak co innego niz automapa, jemu bardziej na mobilnych
    > windowsach odpowiadalby Ozi.

    Do obsługi GPS w iPhone jest dosyć dużo aplikacji - podejrzewam że coś
    zbliżonego do trekbuddy by się znalazło.

    > Ad Ginger: http://ginger.pasjagsm.pl/pl/

    No to chociaż wiem teraz co to takiego ;) Inna sprawa, że z MPK w zasadzie nie
    korzystam... Kiedyś nawet pobierałem sobie programik z jazdy.net i rzadko
    kiedy udało mi się go użyć zanim się zmienił rozkład jazdy :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 32. Data: 2010-06-04 09:52:57
    Od: sorden <s...@s...com>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Nie ma AFAIK... tylko na winmobile jakoś też sobie bez niego radzę :)
    > No chyba że ktoś jest uzależniony od wyskakujących i ryczących reklam - to
    > faktycznie, brak flasha jest problemem...

    Wiedzialem, ze flash okaze sie niepotrzebny (bo nie ma ;)).

    --
    in

  • 33. Data: 2010-06-06 12:02:37
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 04 Jun 2010 11:52:57 +0200, sorden napisał(a):
    > Wiedzialem, ze flash okaze sie niepotrzebny (bo nie ma ;)).

    Serio, nie widzę sensownego zastosowania dla flasha. Jedyne miejsce gdzie
    jest on mniej więcej niezbędny to serwisy typu youtube. Cała reszta
    zastosowania flasha to ryczące wyskakujące reklamy, do tego jeszcze
    "intuicyjne i wygodne" serwisy oparte na flexie - szajs, którego każdy
    użytkownik unika za wszelką cenę.

    W winmobile flasha nie używam - nawet nie wiem czy jest. Na komputerach z
    reguły wyłączam wtyczkę flashową i uruchamiam tylko wtedy gdy jest potrzebna,
    bo nie lubię jak wieczorem nagle jakieś wyskakujące gówno zaczyna grać.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 34. Data: 2010-06-06 12:04:55
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 03 Jun 2010 00:58:27 +0200, sorden napisał(a):
    > I sie pewnie bez javy nie dowiesz ;)

    Z javą też bym się nie dowiedział, bo jest to na tyle popularna nazwa że nie
    znając przeznaczenia programu raczej bym go nie namierzył ;)
    Heh, Ginger&Java to jakaś popularna marka ciuchów :)

    No i nie zmienia to faktu, że jednak na nic mi to ginger nie jest potrzebne.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 35. Data: 2010-06-06 16:31:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 6 Jun 2010 12:04:55 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:

    > Z javą też bym się nie dowiedział, bo jest to na tyle popularna nazwa że nie
    > znając przeznaczenia programu raczej bym go nie namierzył ;)

    Aha:

    http://www.google.pl/search?rls=pl&q=ginger+java&sou
    rceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    No faktycznie, pierwszy odnosnik :P

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 36. Data: 2010-06-06 22:19:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 6 Jun 2010 16:31:12 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
    > Aha:
    > http://www.google.pl/search?rls=pl&q=ginger+java&sou
    rceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
    > No faktycznie, pierwszy odnosnik :P

    Kontra!

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&rls
    =pl&q=ginger+java&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 37. Data: 2010-06-07 00:19:40
    Od: sorden <s...@s...com>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > reguły wyłączam wtyczkę flashową i uruchamiam tylko wtedy gdy jest
    > potrzebna, bo nie lubię jak wieczorem nagle jakieś wyskakujące gówno

    Przyznasz chyba, ze lepiej miec flasha i wylaczyc go wtedy kiedy jest
    niepotrzebny, niz go nie miec i nie moc wlaczyc kiedy jest potrzebny.

    PS: Kiedy juz sobie wlaczysz flasha, dowiesz sie, ze w 2010 r. to nie tylko
    reklamy ;)

    --
    in

  • 38. Data: 2010-06-07 05:35:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    sorden <s...@s...com> writes:

    [...]
    > PS: Kiedy juz sobie wlaczysz flasha, dowiesz sie, ze w 2010 r. to nie tylko
    > reklamy ;)

    A co? Badziewne intra na stronach?
    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 39. Data: 2010-06-07 08:52:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.06.2010 07:35), Kamil Jońca wrote:
    > sorden <s...@s...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > A co? Badziewne intra na stronach?

    Też jestem ciekaw. Do głowy przychodzą mi tylko gry i google analitycs.

    p. m.

  • 40. Data: 2010-06-07 13:22:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 02:19:40 +0200, sorden napisał(a):
    > Przyznasz chyba, ze lepiej miec flasha i wylaczyc go wtedy kiedy jest
    > niepotrzebny, niz go nie miec i nie moc wlaczyc kiedy jest potrzebny.

    Tylko że on nie jest potrzebny :)

    > PS: Kiedy juz sobie wlaczysz flasha, dowiesz sie, ze w 2010 r. to nie tylko
    > reklamy ;)

    No tak, są jeszcze "wypasione intra do stronek" i masa innego dziadostwa
    które tylko zaśmieca ekran. Tak, wiem o flexie - syf straszny i unikam za
    wszelką cenę.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944