eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło › Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
  • Data: 2010-10-21 23:46:11
    Temat: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" <b...@d...pl> wrote in message
    news:ww3wo.7037$1f5.4055@newsfe08.ams2...

    > Bankomaty maja tez darmowe? Czy znow sie okaze, ze do 1 wyplaty... czy 5.

    -----------------
    Wyplaty nie sa ograniczone ilosciowo w Getinieonline.

    DBnet daje karte za darmo, przy wykonywaniu 1 operacji na miesiac np.
    wyplaty z bankomatu, dodatkowo wyplaty za granica bez prowizji za wyplate.

    Moze Polacy w UK nie wyjezdzaja do innych krajow, ale wielu Anglikow spedza
    urlopy poza UK i slono placi za uzywanie swojej karty na wakacjach.
    --------------------
    Te polemike o wyzszosci kont w UK mozna uprawiac godzinami i to nie pierwszy
    twoj post w tym temacie.
    W dobie internetu i w PL mozna miec wszystko za darmo (to co w UK), ale
    mozna miec tez duzo wiecej i czesto tez za darmo, albo niewiele platne- mam
    na mysli szeroko rozumiana wielowalutowosc-rachunki, lokaty, karty,
    autodealing (takich rzeczy nie ma w UK dla przecietnych a w PL sa )
    Co sie tyczy samych systemow online, to trzeba by sie wypowiadac na
    konkretnym przykladzie. ja osobiscie mam doswiadczenia tylko z Natwestem i
    ich bankowoscia internetowa, i dla mnie ich system internetowy jest
    'maluchem' w porownaniu do wielu 'mercedesow' w polskiej bankowosci.