  • 1. Data: 2010-06-08 16:39:49
    Temat: OFFTOPIC - Faktury z TP SA
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Uwaga na TPSE.
    Jeżeli nieopatrznie zarejestrowaliście się u nich w jakimś celu i podaliście
    emaila to w maju 2010 prawdopodobnie otrzymaliście informację pt.
    Elektroniczna zgoda na EOF.
    TPSA informowała w nim że od VI 2010 zaprzestanie miesięcznej wysyłki
    papierowych faktur /mają być wysłane zbiorczo jednorazowo po zakonczeniu
    roku/ Utrzymanie dotychczasowego stanu rzeczy wymagało kliknięcia na linka i
    pewnie złozenie jakiegoś oswiadczenia
    Wczoraj przyszło mi pierwszy taki obraz faktury /plik pdf ale nie e-faktura/
    . Także nie zdziwicie jeżeli nie dostaniecie papierowej faktury.

    pozd
    as

  • 2. Data: 2010-06-08 16:41:34
    Temat: Re: OFFTOPIC - Faktury z TP SA
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-08 18:39, Adam pisze:
> [...]
    > Wczoraj przyszło mi pierwszy taki obraz faktury /plik pdf ale nie e-faktura/
    > . Także nie zdziwicie jeżeli nie dostaniecie papierowej faktury.

    To se wydrukuj i będziesz miał papierową.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-06-08 16:43:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam wrote:
> [...]
    > Wczoraj przyszło mi pierwszy taki obraz faktury /plik pdf ale nie
    > e-faktura/ . Także nie zdziwicie jeżeli nie dostaniecie papierowej faktury.

    No co.
    Faktura jest. Leży w Tepsie. Możesz sobie ją odebrać,albo przyślą ci na
    koniec roku wszystkie. A tu masz jej obraz jakbyś chciał wiedzieć co
    papierowego czeka do odbioru.

    Ot, taka informatyzacja po polsku.

  • 4. Data: 2010-06-08 16:51:50
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    pdf ale nie e-faktura/
    > . Także nie zdziwicie jeżeli nie dostaniecie papierowej faktury.

    To se wydrukuj i będziesz miał papierową.

    --
    animka

    Mogę se wydrukować jak to byłeś/aś łaskawy/a określić. Tylko że tego konta
    email praktycznie nie używam a podane do tpsy było x miesięcy/lat temu.

    as

  • 5. Data: 2010-06-08 16:59:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > To se wydrukuj i będziesz miał papierową.

    I se nią możesz d.. podtrzeć w razie czego. Szczególnie jak jesteś firmą.

  • 6. Data: 2010-06-08 17:08:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:hulsu5$34d$9@inews.gazeta.pl>:

    > I se nią możesz d.. podtrzeć w razie czego. Szczególnie jak jesteś firmą.

    Teraz piłeczka jest po stronie fiskusa

    <http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7913671,Przelom
    owy_wyrok_NSA__Faktury_mozna_wysylac_mailem.html>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2010-06-08 17:29:28
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 08 cze 2010 o 18:43 GMT, witek napisał(a):

> [...]
    > Faktura jest. Leży w Tepsie. Możesz sobie ją odebrać,albo przyślą ci na
    > koniec roku wszystkie. A tu masz jej obraz jakbyś chciał wiedzieć co

    Raczej obejscie zawilego i rygorystycznego prawa w celu obnizenia kosztow.

    Podpisanie podpisem kwalifikowanym kosztuje...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 8. Data: 2010-06-08 18:05:54
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 08.06.2010 18:39, Adam wrote:
> [...]
    > Wczoraj przyszło mi pierwszy taki obraz faktury /plik pdf ale nie
    > e-faktura/ .. Także nie zdziwicie jeżeli nie dostaniecie papierowej

    W połowie maja wysłali maila, w którym o tym informowali. Można było się
    nie zgodzić. Poza tym, to nie pierwsza ich zagrywka z EOF. W połowie
    marca albo lutego wysłali identyczne pytanie, tylko że chyba wtedy brak
    odpowiedzi nie oznaczał automatycznej zgody... co moim zdaniem jest
    wyjątkowo nie w porządku, zwłaszcza biorąc pod uwagę termin 2 tygodni na
    odpowiedź i brak informacji pisemnej z poprzednim rachunkiem.

  • 9. Data: 2010-06-08 18:29:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Brzezi wrote:

    > Raczej obejscie zawilego i rygorystycznego prawa w celu obnizenia kosztow.
    >
    > Podpisanie podpisem kwalifikowanym kosztuje...

    Na strasznie dużo.

  • 10. Data: 2010-06-08 19:07:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 8 Jun 2010 19:29:28 +0200, Brzezi napisał(a):

    > Raczej obejscie zawilego i rygorystycznego prawa w celu obnizenia kosztow.
    >
    > Podpisanie podpisem kwalifikowanym kosztuje...

    Z pewnością tepsę nie stać...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl