  • 1. Data: 2010-08-30 19:07:22
    Temat: OF - optymalne pytanie....
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    OF - optymalne pytanie....

    tak się wybieram jak jaskółka za morze do OF konto optymalne + VE ale
    zakładane BEZ udziału w żadnych promocjach aby za 0zł to było.
    I ma ktoś to już? Karty debetowe są tylko srebrne? Bo chciałbym zieloną :)

  • 2. Data: 2010-08-30 19:09:11
    Temat: Re: OF - optymalne pytanie....
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > tak się wybieram jak jaskółka za morze do OF konto optymalne + VE ale
    > zakładane BEZ udziału w żadnych promocjach aby za 0zł to było.
    > I ma ktoś to już? Karty debetowe są tylko srebrne? Bo chciałbym zieloną :)

    Tylko srebrne z białym nadrukiem. Dno.

  • 3. Data: 2010-08-30 19:35:17
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):
    > Tylko srebrne z białym nadrukiem. Dno.

    A MasterCard jak wygląda? Bo teraz we wniosku tylko jego można mieć ;-)

  • 4. Data: 2010-08-30 19:39:12
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > A MasterCard jak wygląda? Bo teraz we wniosku tylko jego można mieć

    Jeszcze większe dno. Ale można nakleić pokemona.
    http://archiwumallegro.pl/search/245849-pokemon-pika
    chu.html

  • 5. Data: 2010-08-30 19:39:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > A MasterCard jak wygląda? Bo teraz we wniosku tylko jego można mieć ;-)

    Nie wiem, ja mam Vise.

  • 6. Data: 2010-08-30 19:46:02
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Nie wiem, ja mam Vise.

    Kredytowe wygadają ładnie i mają znaczek PayPass ;-)
    Może debetowe też? Ale chyba skopałem wniosek. Bo wypełniłem on-line i nic. O
    sms o maila. Więc zalogowałem się na stronę lokat i tak "załóż konto" i zaraz
    SMS z potwierdzeniem i numer rachunku podany, czekam na telefon.
    Daję im 15 dni na aktywacje i dostarczenie karty. A tę poczta aktywną i PIN
    osobno przynosi???