    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OC
    Date: Tue, 8 Feb 2022 17:49:54 +0100

    W dniu 8 lut 2022 o 09:09, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Prawa po lewej i lewa po prawej stronie,
    > gdyż tak widzimy osobę, z którą rozmawiamy...

    >   http://eneuel.w.duna.pl/bestia/okulary.svg
    > Względnie dobrze, ale chyba warto ubezwzględnić...

    Na razie:
    - wzmocniłem mostek
    - dodałem okulary do bliży
    - ulepszyłem równaniową druciankę
    (można prościej? -- owszem, ale chcę tak)
    - nieco (2.5) powiększyłem górę do dali

    http://eneuel.w.duna.pl/bestia/okularydb.svg

    Chcę zacząć od prawej ośki i skończyć na
    lewej ośce, ale na razie nie mam ochoty.
    Przeskalowałem, lecz na razie bez skali;
    skala jest w równoległej rzeczywistości,
    którą dopiero zgniotę z tą -- potrzebuję
    ogromnej siły do tego zgniotu; siły woli
    rzecz jasna...

    > Wielcy (M) są zwykle bezwzględni;
    > mali (m, a) zaś są zwykle względni;
    > na mej ścieżynce mam tylko: M, m, a.
    > Początkowe 'M' można zastąpić 'm', by mieć tylko 'm' i 'a'.

    Przydaje się 'z'? -- niekoniecznie... ;)

    >   http://eneuel.w.duna.pl/bestia/okulary.pdf

    > Nie sprawdziłem jeszcze, czy to łyka InkScape.

    Ale kiedyś sprawdzę... Ww. siły brak...

    > Wymiary:
    >   45 szerokość dziury
    >   20 mostek
    >   35 wysokość dziury
    >      15 u góry i 20 u dołu
    >   32 prawe oko od środka nosa
    >   31 lewe oko od środka nosa

    Do dali:
    45 szerokość dziury
    20 mostek
    * 37.5 wysokość dziury
    * 17.5 u góry i 20 u dołu
    32 prawe oko od środka nosa
    31 lewe oko od środka nosa

    Do bliży:
    45 szerokość dziury
    * 15 mostek
    35 wysokość dziury
    15 u góry i 20 u dołu
    * 29.5 prawe oko od środka nosa
    29 lewe oko od środka nosa

    > Rysunek ma krawędziową przypadłość -- stąd diabli wiedzą,
    > co znaczy rozstaw 32 i 31, jako że kreski zasadniczo mają
    > szerokość 1 a nie miałem ochoty na staranność. Drut ramki
    > jest narysowany jakby znakami równości

    Później zastanowię się nad tym (krawędziowym) dyle_matem.
    Drut ma swoje wymiary -- szerokość 45 oznacza wg mnie ;)
    tyle, że dziura ma 44; wysokości chyba też trzeba ująć 1;
    gorzej z ośkami -- to trzeba sprawdzić... kropka osiowa
    ma średnicę 1, więc sporo -- może ją zmniejszę do 0.1?
    mostki są liczone od wnętrza do wnętrza -- w najwęższym
    miejscu...

    >    ===================================================

    > wewnętrznie wypełnionymi. :)

    >    ----------------------------------------------------
    >    ////////////////////////////////////////////////////
    >    ----------------------------------------------------

    > Różnica pomiędzy górną kreska znaku równości i dolną to
    > (co do zasady -- bo niekoniecznie wszędzie) właśnie 1. :)

    > -=-

    > Powyższe opisywanie trwało niewiele krócej niż rysowanie.
    > Najpierw chciałem narysować za pomocą elips i okręgów, ale
    > ponoć tak rysują tylko miękiszony, więc zapisałem ścieżynką.

    Taką drucianką ;) też można...

    > W wolnej chwili może ubezwględnię i oskaluję; może dorysuję
    > surowe soczewki na tle (wkomponowane w ramki) ramek...

    Wówczas chyba uproszczę druciankę...
    Choć kto wie...

    > Chyba dłużej trwało opisywanie niż rysowanie...

    Gdy próbowałem zmienić kształt soczewkowych otworów,
    otrzymywałem ramki podobne do katalogowych -- zrozumiałem
    wówczas (; głęboki zamysł ;) oprawkowych projektantów...
    Takoż z mostkiem -- pojąłem jego dziwaczne kształty...

    Może wywalę oranżowy podkład?...

    http://eneuel.w.duna.pl/bestia/okularydb.pdf

    -=-

    Stopy poszły -- niosąc ze sobą bankowe pro_mile...

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/rpp-podjel
    a-decyzje-stopy-procentowe-najwyzsze-od-ponad-osmiu-
    lat/n0xemez

    Podwyżka podniesie miesięczną ratę najpopularniejszego kredytu
    w wysokości 300 tys. o ok. 90 zł miesięcznie, czyli nieco ponad
    1 tys. zł rocznie

    Czyli ~tyle, ile mój ojciec potrafi wydać na swoje leki miesięcznie...
    Kiedyś wydawał na rodziną firmę -- sponsorował Urząd Miasta; teraz
    wydaje na leki... Na komputer też chciał, ale udaremniłem, to znaczy
    wymieniłem zasilacz... -- tyle wystarczyło... oczywiście wymieniłem
    na wygrzebany ze śmietnika... jeszcze kupię nową myszkę -- na razie
    myszkuje moją... w Auchan są drogie -- po 15pln czy 12pln... chcę
    mu kupić za dychę, niecałą dychę... oczywiście radiową i optyczną...

    Pozdrawiam dawnych qmpli ojca -- chętnych do naprawiania ;) złomu...

    W 2009 r. ojciec kupił mi Nowe Volvo S40, na które otrzymał szmal.
    Ale nieco wcześniej też otrzymał na samochód -- tyle tylko, że wydał
    na komputery, które parę lat później wywalił do śmietnika... Tak
    błogosławiły Matki Boskie... Mnie wgniatały w guano, by zachęcić
    miękkim, przyjaznym, deli_kat_nym słowem do współpracy, czyli
    opłacania homoseksualnych zachcianek Matki Boskiej Licheńskiej
    czy heteroseksualnych zachcianek Ojca (Edwarda?) Konkola...
    Nawet nie pamiętam już jego imienia... W mojej nomenklaturze
    nosił miano 15/16... Był potwornie skuteczny... Reszta Korteriuszy
    przy Konkolu to bajer! Ale Karynia wystawiła do walki na tę wojnę
    jeszcze mniej i walczyła niemal symbolicznie -- choć żreć chciała
    także niewąsko... Riazańskie, Kazańskie? -- Supraskie...

    dosiadam świni i diabłów sto mnie goni
    wy, sobą zajęci, odwróćcie się, byście widzieli!

    -=-

    Dzięki dobroci Matki Boskiej Licheńskiej, Radiowej, Częstochowskiej
    i innym (czy Innym?) Matkom Boskim, które hojnie wspierałem finansowo
    w ubiegłym wieku, zarabiam niewiele więcej niż 1kpln, ale rocznie...

    Zarabiają: Bernackie, sędziowie, Kopanie i inni...

    -=-

    Lewe oko potrafi nieźle widzieć -- ale oczywiście do czasu czytania,
    nalewania wody do szklanki itp... Nie porzucam myśli o operowaniu. :)
    Wprawdzie to kosztowny interes a rokowania nikłe -- ale co mi pozostało?

    Wojna przeciwko Korteriuszom niby wygasła, ale pokłosie pozostało...
    Brak mi sił, brak pieniędzy, zdrowia, czasu... Tęsknie do Bestii...

    Węże nie mają uszu, słabo widzą, akurat pytony mają termoreceptory
    widzące podczerwień, ale inne węże -- niekoniecznie... Mają długie
    języki -- którymi węszą. :)

    Tygryski dorastają do kilku (samiczki nawet do siedmiu) metrów
    i ważą wówczas ponad 10kg na metr długości... Ale to nie one
    żywią się ludźmi -- siatkowe (podobne, trochę dłuższe) nie
    gardzą nawet swymi opie_kunami... Są jeszcze malutkie
    królewskie (nieagresywne) i skalne...

    Tygrysie to inaczej ciemnoskóre lub birmańskie?

    -=-

    Nie muszę już przesypiać 3/4 doby, ale nadal nie mogę forsować.
    Wczoraj byłem na zaqpach (qpiłem między innymi 36 litrów mleka
    w Lidlu) więc dziś muszę odpocząć... Fizyczny wysiłek (nawet
    niby żaden) jest nadal dla mnie problemem...

    -=-

    Jestem BARDZO zadowolony z okularów sprawionych mi przez
    Vision Express!!!

    --