  • Data: 2018-05-09 10:26:53
    Temat: Re: O której godzinie ostatnia sesja do NBP?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sąd to jest "normalny" odbiorca ("specjalni" to ZUS i US), więc w mało którym banku
    się dowiesz dokładnie. Tylko niektóre się chwalą - a niektóre oszukują, np. swego
    czasu PKO podawało, że do 16 - aha, jedzie mi tu czołg?
    Ale na pewno nie jest to później niż 16:00 (zamknięcie wejścia na 3. sesję - ale
    uwaga na wigilię i nowy rok, wtedy są dwie sesje i koniec przyjmowań o 13:30) i nie
    wcześniej niż 13:25 - o tej godzinie przestaje przyjmować największy nędznik mBąk.
    Zwykle jednak 15 to nie sięga, choć w lion's tak mam. Raczej jednak nia ma co za
    bardzo liczyć na dłużej niż do 14.
    Oczywiście to przelew z konta przez internet, bo inne kombinacje - np. przelew z KK
    albo zlecany przez telefon czy w oddziale - mogą mieć inaczej (czyt. gorzej).