  • 1. Data: 2002-01-16 14:45:57
    Temat: Numer Karty Visa Elektron
    Od: "Sam" <s...@p...onet.pl>

    Czy ktos kopiujac numer mojej karty Visa Elektron moze mnie obrobic, a jesli
    tak to w jaki sposob.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    Samuel

  • 2. Data: 2002-01-16 14:49:28
    Temat: Re: Numer Karty Visa Elektron
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Moze - nawet nie znajac numeru z tylu karty.
    wystarczy, ze zna twoje dane - np z dowodu :) a i to niekoniecznie.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-16 14:58:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 16, 2002 at 03:49:28PM +0100, AMRA wrote:

    > Moze - nawet nie znajac numeru z tylu karty.
    > wystarczy, ze zna twoje dane - np z dowodu :) a i to niekoniecznie.

    E, a jak?

    Powiedzmy ze mam sobie kart z RB, dla uproszczenia nie masz dowodu (bo
    wtedy bys karty nie potrzebowal) - jak to zrobisz?

    ps. On nie napisal ze karta jest inteligontna.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-01-16 15:34:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > E, a jak?
    >
    > Powiedzmy ze mam sobie kart z RB, dla uproszczenia nie masz dowodu (bo
    > wtedy bys karty nie potrzebowal) - jak to zrobisz?
    >
    > ps. On nie napisal ze karta jest inteligontna.

    Przeslij mi swoj numer karty bez + na jakiej ulicy mieszkasz - to sie
    przekonasz :)

    --

    ------

  • 5. Data: 2002-01-16 15:35:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > E, a jak?
    >
    > Powiedzmy ze mam sobie kart z RB, dla uproszczenia nie masz dowodu (bo
    > wtedy bys karty nie potrzebowal) - jak to zrobisz?
    >
    > ps. On nie napisal ze karta jest inteligontna.

    Oczywiscie ja "lamer" moglbym na 100% skorzystac z roznych, roznistych uslug
    w Internecie, ale i z przesylka nie byloby duzego problemu...

  • 6. Data: 2002-01-16 17:42:36
    Od: "foxtrot" <f...@p...onet.pl>

    Z wisy electron ? W internecie ? Szerokiej drogi :-)
    Poza tym do wszelkich op. w necie potrzebny jest numer z drugiej strony
    karty :-p

    pozdro

    foxT

  • 7. Data: 2002-01-16 17:44:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 16, 2002 at 06:42:36PM +0100, foxtrot wrote:

    > Z wisy electron ? W internecie ? Szerokiej drogi :-)

    Nieprawda. Fakt ze karta jest VE nie oznacza ze nie da sie korzystac w
    internecie.

    > Poza tym do wszelkich op. w necie potrzebny jest numer z drugiej strony
    > karty :-p

    Rowniez nieprawda, najlepszym przykladem jest ecard ktory nie wymaga
    tych danych.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-01-16 17:46:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Z wisy electron ? W internecie ? Szerokiej drogi :-)

    Inteligo?

    > Poza tym do wszelkich op. w necie potrzebny jest numer z drugiej strony
    > karty :-p

    A ktoz Ci takich glupot naopowiadal? Place dosc czesto i jezeli gdzies - to
    do autoryzowanych w Polcardzie potrzeba - reszta wcale ale to wcale - sa tez
    i takie gdzie mozna telefonicznie podac i ci zaakceptuja.

    Wiec... Poprobuj, poczytaj...

    --

    ------

  • 9. Data: 2002-01-16 20:38:24
    Od: Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl>

    > Oczywiscie ja "lamer" moglbym na 100% skorzystac z roznych, roznistych
    uslug
    > w Internecie, ale i z przesylka nie byloby duzego problemu...

    Ja oczywiście też lamer, ale nie spotkałem jeszcze sklepu w i-necie co by
    akceptował "electron-y" (płaskie). Zwykle chcą wypukłych.

    Pzdr,
    --

    -------------
    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash

  • 10. Data: 2002-01-16 20:40:20
    Od: Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl>

    Użytkownik "foxtrot" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Poza tym do wszelkich op. w necie potrzebny jest numer z drugiej strony
    > karty :-p

    Może od niedawna, bo ja w grudniu kupowałem jeszcze bez numerka na rewersie.
    :-P

    Pzdr,

    --