  • 1. Data: 2002-01-22 16:40:02
    Temat: Nowy system w BZWBK
    Od: "www.panny.boo.pl" <p...@b...pl>

    Nie wiecie kiedy w końcu wprowadzą?

  • 2. Data: 2002-01-22 17:40:26
    Temat: Re: Nowy system w BZWBK
    Od: "agnese" <a...@g...pl>

    Użytkownik "www.panny.boo.pl" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:3c4d95de$1@news.vogel.pl...

    > Nie wiecie kiedy w końcu wprowadzą?

    Jest w trakcie wprowadzania, tylko że to musi trochę potrwać, nie da się
    wdrożyć we wszystkich oddziałach jednocześnie

  • 3. Data: 2002-01-22 18:14:13
    Od: Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl>

    Użytkownik "agnese" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jest w trakcie wprowadzania, tylko że to musi trochę potrwać, nie da się
    > wdrożyć we wszystkich oddziałach jednocześnie

    Nie da się wdrożyć we wszystkich - OK. Nie da się na raz - to już wykracza
    poza granice wyobraźni. ;-)))

    Pzdr,

    --

    -------------
    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash

  • 4. Data: 2002-01-22 21:43:37
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    już wprowadzają, narazie to idzie 2 oddziały/weekend, potem ma iść 6
    oddziałów/ weekend
    ostatni oddział ma przejść na ICBS w lutym 2003 roku

    Grześ

  • 5. Data: 2002-01-23 12:00:47
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Grzes <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2kmlj$7pr$...@n...tpi.pl...
    > już wprowadzają, narazie to idzie 2 oddziały/weekend, potem ma iść 6
    > oddziałów/ weekend
    > ostatni oddział ma przejść na ICBS w lutym 2003 roku

    A wiesz cos o nowym Minibanku?
    Pracownicy (banku) bardzo go chwala.
    Ciekawe czy klienci tez? Nie wiem czy mam prosic o przesuniecie z pocztaku
    kolejki na koniec :-))

    Karol

  • 6. Data: 2002-01-23 21:43:50
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    Akurat minibanku za wiele nie znam, jest to oferta dla firm z dużymi
    obrotami, więc się tym nie interesowałem, mniej więcej wiem jak to działa i
    to wszystko

    Grześ

  • 7. Data: 2002-01-24 16:26:50
    Od: "PC" <p...@k...net.pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oddziałów/ weekend
    > ostatni oddział ma przejść na ICBS w lutym 2003 roku

    Hej Grzes, czy przypadkiem nie jestes pracownikiem BZWBK w pewnym mieście
    przygranicznym?

    Pozdr,
    Petec
    --