  • 11. Data: 2002-11-27 20:23:16
    Temat: Re: Nowosci w mBanku - konf. prasowa
    Od: z...@p...onet.pl

    Użytkownik wrote:

    > Z prowizji za zarządzanie; Amra mówił o prowizji za nabycie i umorzenie.

    Tyż mi mecyje! Jeśli chodzi o GTFI FIO - a to zdaje się nas głównie
    interesuje - to w http://www.gtfi.pl/ind/tabela_oplat.html nie widzę
    prowizji za nabycie i umorzenie za wyj. pozycji
    "Stałe zlecenie odkupienia". Może coś przeoczyłem, dopiero dziś się temu
    zacząłem przypatrywać.

  • 12. Data: 2002-11-27 20:33:43
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:666c.00000a33.3de529b3@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    > prowizji za nabycie i umorzenie za wyj. pozycji
    > "Stałe zlecenie odkupienia". Może coś przeoczyłem, dopiero dziś się

    No i? Oczekujesz, że w supermarkecie będzie taniej niż u producenta? ;)

  • 13. Data: 2002-11-27 20:38:36
    Od: m@rkop <m...@p...pl>

    On Wed, 27 Nov 2002 19:38:34 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > GTFI bedzie - bo to widzielem
    > DWS
    > CAIB bodaj
    > Pioneer?
    > oczywiscie Skarbiec

    A ING bedzie?

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 14. Data: 2002-11-27 20:44:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Tyż mi mecyje! Jeśli chodzi o GTFI FIO - a to zdaje się nas głównie
    > interesuje - to w

    W przypadku tego funduszu - masz racje - ale w przypadku inych? Poza
    tym zauwaz - obok jest pozycja zewnetrzna siec sprzedazy - i tam
    jakies prowizje sa.

    W DWS sa prowizje (sam place).

    Korzyscia dla klienta jest to, ze w jednym miejscu kupujesz jakie
    chcesz jednostki uczestnictwa.
    W tym momencie musiualbys z kazdym z nich osobno podpisywac umowe - co
    wiecej wiekszosc jednak taka oplaty pobiera.

    No i w jednym miejscu sobie mozesz wszystko porownac.

  • 15. Data: 2002-11-27 20:54:01
    Od: z...@p...onet.pl

    > No i? Oczekujesz, że w supermarkecie będzie taniej niż u producenta? ;)

    No nieee...nie oto mi chodzi! Na razie nie widzę plusów w pośrednictwie mB;
    produkt przypomina mi 'ofertę' niektórych portali finansowych, polegającą na
    umożliwieniu zakładania konta w ebankach.
    No, na razie trudno dociekać czegoś, co wiemy jedynie ze skromnego info autora
    wątku :)

  • 16. Data: 2002-11-27 21:00:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    polegającą na
    > umożliwieniu zakładania konta w ebankach.
    > No, na razie trudno dociekać czegoś, co wiemy jedynie ze skromnego

    :)
    Mozna domniemywac z poprzednich publikacji prasowych - VW bank direct
    chce brac oplaty, Inteligo raczej tylko produkty PKO.
    W przypadku mBanku - nie masz oplat (wymieniles tylko jedno TFI -
    reszta pobiera oplaty za zakup i/lub za sprzedaz), no i chyba
    najwazniejsze masz wszystko na miejscu.

    Mnie ciekawi natomiast, czy jako uzytkownik Inteligo bede w przyszlym
    roku mogl kupowac obligacje :D

  • 17. Data: 2002-11-27 21:01:10
    Od: z...@p...onet.pl

    > W tym momencie musiualbys z kazdym z nich osobno podpisywac umowe

    Sądzisz, że w tym przypadku takich umów nie musiałbyś zawierać? ;)

  • 18. Data: 2002-11-27 21:09:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Sądzisz, że w tym przypadku takich umów nie musiałbyś zawierać? ;)

    No wlasnie z teego co mowili - tak wynikalo! :)

    Chyba podobnie jak z ubezpieczeniami kart - bank zalatwia wszystko, a
    ja nie musze osobno podpisywac.

    Zobaczymy. Ja niestety pewnie nie skorzystam bo mam juz w DWSie PSO.
    No ale DWS i tak i tak sobie jakies tam prowizje pobiera.

  • 19. Data: 2002-11-27 21:17:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A ING bedzie?

    Zero pojecie - pierwsze trzy widzialem, kolejny uslyszalem a piaty
    dopisalem (bo to BRE).
    Z PKO maja list intencyjny (czyli bylby ten 9ty).

    Ja tam sie zastanawiam na czym tutaj mBank bedzie zarabial ;)
    Bo gdyby dali tylko Skarbca - to ok, ale tak? :)

  • 20. Data: 2002-11-27 21:29:58
    Od: z...@p...onet.pl

    Jak to? To: https://obligacje.cdm.net.pl/logowanie.php już Cię nie zadowala ?