  • 11. Data: 2004-02-11 17:40:59
    Temat: Re: Nowe w Lukasie serwis transakcyjny WWW
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 Feb 2004 12:21:30 +0100, w <c0d32m$4cm$1@news.onet.pl>, "user"
    <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "MM" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > ja bym chcial aby przez WWW dalo sie zmienic 6 cyfrowy kod, ktory jest
    > >

    > nigdy,
    > strona o wiekszym bezpieczenstwie zawsze zostaje oddzial a nie www,
    > z www mozesz przelac jednorazowo badz dziennie tyle ile okreslaja limity
    > uzytkownikow (np 2000-kazdy ustala sobie wedlug wlasnej woli) a w oddziale
    > mozesz zadeklarowac przelew wysokosci salda i tu "tajnosc" 6cyfrowego kodu
    > jest istotna

    Po pierwszy używaj znaków przestankowych, po drugie czemu "nigdy"?

  • 12. Data: 2004-02-11 18:52:10
    Od: "crossmen" <adam[nospam]@cyberia.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dowod
    >
    > dlatego tez z powyzszego wynika ze kod jest zbedny w oddziale, i nie
    podnosi
    > bezpieczenstwa lukasa w zadnym stopniu tak mysle:)

    oczywiscie ze jest zbedny.. zreszta system wpuszcza pania obslugujaca i bez
    tego kodu.... ja go np w swoim miescie nie podaje wogole bo cala obsluga
    mnie zna i wie ze ja to ja... to tylko taki pic... wierzcie mi

    crossmen

  • 13. Data: 2004-02-11 19:43:54
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "crossmen" <adam[nospam]@cyberia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego kodu.... ja go np w swoim miescie nie podaje wogole bo cala obsluga
    > mnie zna i wie ze ja to ja... to tylko taki pic... wierzcie mi

    w rzeczy samej pic, ale powstal w miejsce wychofanych z jakis wzgledow kart
    "chipowych"
    zle by wygladalo , ze klientom pozabierali karty i nic w zamian, tak chociaz
    kod dali

  • 14. Data: 2004-02-11 19:58:22
    Od: "crossmen" <adam[nospam]@cyberia.pl>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kart
    > "chipowych"
    > zle by wygladalo , ze klientom pozabierali karty i nic w zamian, tak

    wycofanych ze wzgledu na to ze skonczyla sie umowa z firma swiadczaca te
    uslugi.... nie byly one tanie wiec francuzikom bylo szkoda na takie
    nowinki.....Lukasiewicz to mial gest i przy okazji swira na punkcie nowinek
    hi-tech..... a zabojady maja swira na punkcie oszczednosci :((

    crossmen

  • 15. Data: 2004-02-11 20:51:48
    Od: p...@p...onet.pl

    > chciałbym to zobaczyć,ale nie mogę się zalogować od wczoraj.
    ("strona.........jest niedostępna......itd...)To mój problem czy faktycznie
    LUKAS jest niedostępny przez net?